Ako si v kríze držím svoju cenu
Instagram Biznis • 20. máj 2020 • Vyšlo v čísle: 05/2020Vo svojom fachu patrí Lucia Sládečková k najlepším z najlepších. Štetce, rúže, tiene a make-up ovláda špičkovo, a preto ju vyhľadávajú celebrity aj bežné ženy, aby im urobila výnimočnú vizáž.
Lucia je známa aj ako influencerka, jej instagramový účet Lucidstyle sleduje viac ako 200 tisíc ľudí. Instagram však stále považuje iba za platformu na privyrobenie si.
Kedy ste prvýkrát objavili Instagram?
Už si na to ani veľmi nepamätám, bolo to asi veľmi dávno. Predtým som používala Facebook a trošku som si ten Instagram nechala uležať v hlave, ale podľahla som mu. Od začiatku som brala Instagram ako pracovný nástroj, vedela som, že je to silná sociálna sieť, postupne som si budovala svoju fanúšikovskú základňu. Teraz robím to isté s Tik- Tokom, prihlásila som sa, mám tam síce iba asi tri príspevky, ale postupne mi pribúdajú fanúšikovia, pomaličky sa s tým oboznamujem.
Prečo podľa vás Instagram okamžite zaujal vašich fanúšikov?
Instagram ponúkal oproti Facebooku lepšiu formu prezentácie. Zhruba rok som sa učila používať túto sociálnu sieť, zisťovala som, aké fotky ľudí bavia, aké hashtagy mám používať a ako zacieliť reklamu. Postupovala som krok za krokom.
Galéria obrázkov
Ďalšie články v kategórii Instagram Biznis
Ďalšie články v čísle 05/2020