Časopis FOR MEN - Moje publikum je náročnejšie

Moje publikum je náročnejšie

Instagram Biznis12. október 2020 Vyšlo v čísle: 10/2020

Fanúšikov inšpiruje kreatívnymi outfitmi. Na svojich sociálnych sieťach neraz propaguje lokálnu a udržateľnú módu. Podľa časopisu Forbes dokáže aktuálne najviac zo všetkých slovenských influencerov ovplyvniť nákupné správanie ľudí. Jana Tomas alias Janatini pre časopis FORMEN prehovorila o svojich začiatkoch a aj o úspešných spoluprácach na Instagrame.

Desať rokov ste pracovali v Ázii ako modelka a stylistka, neskôr ste viedli eventovú agentúru v Šanghaji. S Instagramom ste začali krátko po návrate na Slovensko. Pamätáte si vaše prvé posty? 

Pamätám, aj keď veľmi matne. Bolo to v roku 2013, dva roky po mojom návrate. Prvé príspevky boli riadne spontánne a v neveľmi dobrej kvalite, vtedy sa dalo fotiť len priamo do appky. 

K móde máte evidentne veľmi blízko, boli ste hneď doma aj vo fotografii? 

V módnom biznise pôsobím 25 rokov, je to neoddeliteľná súčasť môjho pracovného i osobného života. K fotografii som tiež mala vždy blízko, môj otec je fotograf a veľkú časť svojho pracovného života som strávila na foteniach v štúdiách alebo na lokáciách. Dnes sama fotím, som content creator – na sociálnych sieťach tvorím obsah pre rôznych klientov a produkujem ich kampane. 

Aké posty mali úspech hneď od začiatku? Čo na vašom Instagrame zafungovalo? 

Zozačiatku to boli selfies, potom fotky z ciest. Dnes je to rôzne, často stačí i vhodne zachytený moment. 

Spomínate si na svoju prvú spoluprácu? Ktorá značka si vás vybrala? 

Nepamätám si, ktorá bola úplne prvá, ale už sedem rokov pôsobím ako content creator značky Novesta, slovenského výrobcu obuvi. Zároveň som ambasádor, starám sa o jej sociálne siete a sčasti aj o marketing. Čiže prvým klientom boli asi oni. 

Dnes máte na Instagrame množstvo partnerov. Ktoré atribúty rozhodujú pri ich výbere a potvrdení? 

Produkt mi musí sedieť a musím s ním byť stotožnená. Dôležité je pre mňa i to, kto je v kampani zahrnutý a aký typ komunikácie má klient. Samozrejme, v neposlednom rade kladiem dôraz na podmienky spolupráce. 

Ktoré partnerstvá spätne hodnotíte ako kľúčové, mimoriadne úspešné? 

Určite spomenutú Novestu. Momentálne som už druhý rok ambasádorom Samsungu, ktorý sa stal mojím love brandom. Na väčšinu spoluprác spomínam rada. Som v nich veľmi selektívna, a preto 98 % z nich dopadne veľmi dobre. 

Na svojej sociálnej sieti hovoríte väčšinou o móde. Čo vás na tejto téme baví a ako sa u vás vyvíja? 

S módou som zžitá už viac ako dve dekády, prirodzene je to teda téma, ktorú komunikujem najviac, pretože k nej mám najbližšie. Baví ma komunikovať svoj pohľad na módu a moji followeri to reflektujú, pretože sa odlišuje od slovenského štandardu. 

Vaše aktuálne posty sa mi zdajú lokálnejšie, zdôrazňujete tému udržateľnosti, ekológie. Je to tak? 

Áno, komunikujem aj tému udržateľnosti, lokálnej módy a nezištne sa snažím na Instagrame podporovať lokálne značky, pretože to hlavne v tomto období potrebujú. 

Ako na to reagujú vaši fanúšikovia? Zaujímajú ich ekologické témy, alebo riešia len pekné šaty a trendy? 

Zaujímajú sa o ne, pretože vidia, že ja sama mám potrebu tieto témy komunikovať. Planéta nám zomiera pred očami a treba si uvedomiť, že i keď je fajn vedieť sa dobre obliecť, musíme sa starať hlavne o našu matku Zem. 

Oproti známym youtuberom a influencerom ste už v zrelšom veku. Myslíte si, že máte aj trošku odrastenejšie publikum? Zdá sa vám, že je náročnejšie? 

Áno, mám. Väčšina môjho publika už dávno skončila školu. Zrejme je aj náročnejšie. Ja nedávam von prvoplánový obsah, rozoberáme spolu úplne iné témy, než aké komunikujú youtuberi ich teenage publiku. 

Neuvažovali ste nad tým, že svoju popularitu raz pretavíte aj do vlastnej módnej značky alebo aspoň spolupráce? Máte aj podobné ambície? 

Moja značka už existuje od augusta tohto roku a nevzišla z popularity, ale z potreby preklopiť Janatini do niečoho hmatateľného. V lete som spustila svoju lifestylovú značku @byjanatini, kde môžete nájsť nielen extrémne pohodlné a štýlové oblečenie vyrobené na Slovensku, ale aj doplnky do bytu. Nájdete ju na www.shopjanatini.com.

JANA TOMAS

instagram: @janatini
počet followerov: 50-tisíc

Móda je súčasťou jej osobného života už viac ako dve desaťročia. V roku 2012 si založila svoj osobný blog, postupne jej pribudol aj účet na Instagrame. Pracovala v modelingu, ako stylistka a dva roky viedla v Šanghaji eventovú agentúru. Bola aj kostýmovou výtvarníčkou v seriáli Panelák. Je zakladateľkou značky @byjanatini. Podľa časopisu Forbes je v roku 2020 najvplyvnejšou influencerkou na Slovensku. Podľa štúdie Influencer power dokáže v najväčšej miere ovplyvniť nákupné správanie ľudí.

Galéria obrázkov

Časopis FOR MEN - Moje publikum je náročnejšie
Časopis FOR MEN - Moje publikum je náročnejšie
Časopis FOR MEN - Moje publikum je náročnejšie
Časopis FOR MEN - Moje publikum je náročnejšie
Časopis FOR MEN - Moje publikum je náročnejšie
Časopis FOR MEN - Moje publikum je náročnejšie

Reklamní partneri

Art / Designart-designInstagram BiznisinstagrambiznisEkonomikaekonomikaLifestylelifestyleKariérakarieraMódamodaFitnessfitnessZaujímavostizaujimavostiAuto-Motoauto-motoKultúrakulturaGadgetygadgetyŠportsportHistóriahistoriaTechnotechnoCover Storycover-storyCestovaniecestovanieVIPvipZa a Protiza-a-protiFood and Drinkfood-and-drinkRecenzierecenzieKvízkvizKalokagatiakalokagatiaPsychológiapsychologiaKeď budem veľkýked-budem-velkyTop Gastrotop-gastroFood Pornfood-pornBiznisbiznisDrink mesiacadrink-mesiacaRealityrealityReal Talkreal-talkSvetsvetsidejadranreality.jpghttp://jadran-reality.skyessidedubaisolutions.jpghttps://www.dubaisolutions.skyesallmagazine_nameČasopis FOR MENallmagazine_legendInteligentný sprievodca svetom mužaallurl_facebookhttps://www.facebook.com/formencasopis/allinzercia_pdfFORMEN_mediakit_SVK_2021.pdfxallcounter_pages100allcounter_issues6allcounter_print15000allcounter_online5000allurl_instagramhttps://www.instagram.com/formen_sk/allseo_descriptionČasopis FOR MEN je dvojmesačník určený úspešnému, cieľavedomému a duchom mladému mužovi, ktorý sa socioekonomicky radí do skupiny s nadpriemernými príjmami.
12moje-publikum-je-narocnejsieMoje publikum je náročnejšie11yesnoFanúšikov inšpiruje kreatívnymi outfitmi. Na svojich sociálnych sieťach neraz propaguje lokálnu a udržateľnú módu. Podľa časopisu Forbes dokáže aktuálne najviac zo všetkých slovenských influencerov ovplyvniť nákupné správanie ľudí. Jana Tomas alias Janatini pre časopis FORMEN prehovorila o svojich začiatkoch a aj o úspešných spoluprácach na Instagrame. <p><strong>Desať rokov ste pracovali v Ázii ako modelka a stylistka, neskôr ste viedli eventovú agentúru v Šanghaji. S Instagramom ste začali krátko po návrate na Slovensko. Pamätáte si vaše prvé posty?&nbsp;</strong></p><p>Pamätám, aj keď veľmi matne. Bolo to v roku 2013, dva roky po mojom návrate. Prvé príspevky boli riadne spontánne a v neveľmi dobrej kvalite, vtedy sa dalo fotiť len priamo do appky.&nbsp;</p><p><strong>K móde máte evidentne veľmi blízko, boli ste hneď doma aj vo fotografii?</strong>&nbsp;</p><p>V módnom biznise pôsobím 25 rokov, je to neoddeliteľná súčasť môjho pracovného i osobného života. K fotografii som tiež mala vždy blízko, môj otec je fotograf a veľkú časť svojho pracovného života som strávila na foteniach v štúdiách alebo na lokáciách. Dnes sama fotím, som content creator – na sociálnych sieťach tvorím obsah pre rôznych klientov a produkujem ich kampane.&nbsp;</p><p><strong>Aké posty mali úspech hneď od začiatku? Čo na vašom Instagrame zafungovalo?</strong>&nbsp;</p><p>Zozačiatku to boli selfies, potom fotky z ciest. Dnes je to rôzne, často stačí i vhodne zachytený moment.&nbsp;</p><p><strong>Spomínate si na svoju prvú spoluprácu? Ktorá značka si vás vybrala?</strong>&nbsp;</p><p>Nepamätám si, ktorá bola úplne prvá, ale už sedem rokov pôsobím ako content creator značky Novesta, slovenského výrobcu obuvi. Zároveň som ambasádor, starám sa o jej sociálne siete a sčasti aj o marketing. Čiže prvým klientom boli asi oni.&nbsp;</p><p><strong>Dnes máte na Instagrame množstvo partnerov. Ktoré atribúty rozhodujú pri ich výbere a potvrdení?</strong>&nbsp;</p><p>Produkt mi musí sedieť a musím s ním byť stotožnená. Dôležité je pre mňa i to, kto je v kampani zahrnutý a aký typ komunikácie má klient. Samozrejme, v neposlednom rade kladiem dôraz na podmienky spolupráce.&nbsp;</p><p><strong>Ktoré partnerstvá spätne hodnotíte ako kľúčové, mimoriadne úspešné?&nbsp;</strong></p><p>Určite spomenutú Novestu. Momentálne som už druhý rok ambasádorom Samsungu, ktorý sa stal mojím love brandom. Na väčšinu spoluprác spomínam rada. Som v nich veľmi selektívna, a preto 98 % z nich dopadne veľmi dobre.&nbsp;</p><p><strong>Na svojej sociálnej sieti hovoríte väčšinou o móde. Čo vás na tejto téme baví a ako sa u vás vyvíja?</strong>&nbsp;</p><p>S módou som zžitá už viac ako dve dekády, prirodzene je to teda téma, ktorú komunikujem najviac, pretože k nej mám najbližšie. Baví ma komunikovať svoj pohľad na módu a moji followeri to reflektujú, pretože sa odlišuje od slovenského štandardu.&nbsp;</p><p><strong>Vaše aktuálne posty sa mi zdajú lokálnejšie, zdôrazňujete tému udržateľnosti, ekológie. Je to tak?&nbsp;</strong></p><p>Áno, komunikujem aj tému udržateľnosti, lokálnej módy a nezištne sa snažím na Instagrame podporovať lokálne značky, pretože to hlavne v tomto období potrebujú.&nbsp;</p><p><strong>Ako na to reagujú vaši fanúšikovia? Zaujímajú ich ekologické témy, alebo riešia len pekné šaty a trendy?</strong>&nbsp;</p><p>Zaujímajú sa o ne, pretože vidia, že ja sama mám potrebu tieto témy komunikovať. Planéta nám zomiera pred očami a treba si uvedomiť, že i keď je fajn vedieť sa dobre obliecť, musíme sa starať hlavne o našu matku Zem.&nbsp;</p><p><strong>Oproti známym youtuberom a influencerom ste už v zrelšom veku. Myslíte si, že máte aj trošku odrastenejšie publikum? Zdá sa vám, že je náročnejšie?&nbsp;</strong></p><p>Áno, mám. Väčšina môjho publika už dávno skončila školu. Zrejme je aj náročnejšie. Ja nedávam von prvoplánový obsah, rozoberáme spolu úplne iné témy, než aké komunikujú youtuberi ich teenage publiku.&nbsp;</p><p><strong>Neuvažovali ste nad tým, že svoju popularitu raz pretavíte aj do vlastnej módnej značky alebo aspoň spolupráce? Máte aj podobné ambície?&nbsp;</strong></p><p>Moja značka už existuje od augusta tohto roku a nevzišla z popularity, ale z potreby preklopiť Janatini do niečoho hmatateľného. V lete som spustila svoju lifestylovú značku @byjanatini, kde môžete nájsť nielen extrémne pohodlné a štýlové oblečenie vyrobené na Slovensku, ale aj doplnky do bytu. Nájdete ju na www.shopjanatini.com.</p><p><strong>JANA TOMAS</strong></p><p><strong>instagram: @janatini</strong><br><strong>počet followerov: 50-tisíc</strong></p><p>Móda je súčasťou jej osobného života už viac ako dve desaťročia. V roku 2012 si založila svoj osobný blog, postupne jej pribudol aj účet na Instagrame. Pracovala v modelingu, ako stylistka a dva roky viedla v Šanghaji eventovú agentúru. Bola aj kostýmovou výtvarníčkou v seriáli Panelák. Je zakladateľkou značky @byjanatini. Podľa časopisu Forbes je v roku 2020 najvplyvnejšou influencerkou na Slovensku. Podľa štúdie Influencer power dokáže v najväčšej miere ovplyvniť nákupné správanie ľudí.</p>6no0000-00-00for-men-2020-1010/20202020-10-12<h3>Milí čitatelia,</h3><p>často sa vo voľnom čase zamýšľam, akú úlohu má moderný časopis v tejto dobe. Chcú sa ľudia len zabaviť, alebo sa aj niečo dozvedieť, prípadne vzdelať? A vôbec, číta ešte niekto časopisy v tlačenej podobe?</p><p>Našťastie, vďaka vám – čitateľom a pribúdajúcim predplatiteľom – vidíme, že klasický formát časopisu stále má u ľudí svoje miesto. Možnosť držať magazín v ruke, listovať v ňom, odložiť si ho a po čase sa k nemu opäť vrátiť má pre veľa z vás ešte stále veľký význam. Keď sa stretávam so známymi alebo obchodnými partnermi, vždy sa ich spýtam, či čítajú časopisy – a ak áno, zaujíma ma, čo v nich hľadajú a, samozrejme, či FORMEN patrí medzi tie, ktoré si radi kúpia.&nbsp;</p><p>Je pravdou, že moji „respondenti“ čítajú menej klasických časopisov než kedysi, tie však stále majú svoje pevné jadro priaznivcov. Väčšina sa zhodla na tom, že časopis pre nich predstavuje formu oddychu vo voľnom čase, zároveň sa však radi dozvedia aj niečo nové a zaujímavé, prípadne sa zabavia nejakým testom alebo kvízom. Asi tretina opýtaných mi povedala, že ich náš časopis sprevádza na dovolenkách, pretože práve vtedy si ho vedia lepšie vychutnať.&nbsp;</p><p>Áno, doba je veľmi rýchla a nájsť si čas a pokoj od denných povinností a rozptýlení v podobe mobilných zariadení je niekedy ťažké. Osobne mám na časopisoch najradšej práve to, že sa mi spájajú s relaxom. Všetko dám bokom, v pokoji si sadnem a prečítam si o veciach, ktoré ma bavia a zaujímajú. Vtedy zabudnem na zhon a stres naokolo. Aj to je motiváciou redakcie časopisu FORMEN: chceme vám spríjemniť voľný čas a tak trochu vás prinútiť nájsť si ho aj vďaka nám.&nbsp;</p><p>Pevne teda verím, že náš časopis sprevádza vaše voľné chvíle. A hoci je FORMEN lifestylový pánsky magazín, ktorý nemá ambíciu riešiť celosvetové problémy, som presvedčený, že v ňom nájdete aj nové zaujímavé informácie, cenné rady či náš pohľad na svet. A kto má záujem, dokáže sa z neho aj niečo naučiť.&nbsp;</p><p>V tomto čísle sme vyspovedali zakladateľov známej organizácie Oktagon, ktorá za posledné roky dokázala preraziť do povedomia slovenskej verejnosti. Napokon, zmiešané bojové umenia MMA sa stali popri klasických športoch ako futbal či hokej veľmi sledovaným odvetvím. So športom súvisí aj naša ekonomická téma venovaná zárobkom v motoristickej Formule 1. V ďalších rubrikách sa dotkneme problematiky rodinného života i správneho stravovania, miro.moda nám ukáže, ako sa obliecť do jesenného počasia, a zistíme viac aj o našom hokejovom reprezentantovi Martinovi Fehérvárym. Svoj pohľad na svet kasín nám predstaví riaditeľ siete Rebuy Stars Vadim Zmarko. Skrátka, čaká na vás sto strán inšpirácie, zábavy a zaujímavých informácií.&nbsp;</p><p>Na záver mi dovoľte v mene celej redakcie aj tímu popriať vám pohodové čítanie a relax, nech už čítate svoj časopis FORMEN kdekoľvek. Teším sa na vás opäť o mesiac.</p>yesInstagram Biznisinstagrambiznis
ako-si-v-krize-drzim-svoju-cenuAko si v kríze držím svoju cenu8for-men-2020-05
specialistka-na-zdravy-zivotny-stylŠpecialistka na zdravý životný štýl20for-men-2022-02-03
lucia-slaninkova-sexy-influencerkaLucia Slaninková sexy influencerka17for-men-2021-06-07
zivot-bez-obruckyŽivot bez obrúčky12for-men-2020-10
film-babovkyFilm - Bábovky12for-men-2020-10
jumbo-jet-uzemnila-az-koronaJumbo jet uzemnila až korona12for-men-2020-10