Časopis FOR MEN - Kniha Robert Bryndza

Kniha Robert Bryndza

Recenzie04. december 2020 Vyšlo v čísle: 12/2020

a bestsellerová séria s obľúbenou vyšetrovateľkou Erikou Fosterovou!

ROBERT BRYNDZA je britský autor trvalo žijúci na Slovensku. Písať začal v trinástich rokoch, keď mu rodičia kúpili na Vianoce písací stroj. Pôvodne vyštudoval herectvo a pre nedostatok príležitostí sa rozhodol, že si napíše vlastnú divadelnú hru. Zúčastnil sa s ňou divadelného festivalu v Edinburghu, kde zožala veľký úspech. Roberta to povzbudilo k tomu, aby sa začal písaniu venovať profesionálne.

Čoskoro sa v Británii zapísal ako úspešný autor humoristických románov s nádychom romantiky. Postupne vydal päť kníh s hlavnou hrdinkou Coco Pinchardovou a samostatný román Miss Wrong a Mr. Right. Spolu so svojím partnerom Jánom taktiež napísali satiru na „skvelý“ život v továrni na sny s názvom Lost in Crazytown. Pri jej písaní sa inšpirovali zážitkami, ktoré nazbierali počas doby, keď pracovali v Hollywoode – Robert ako herec, Ján ako vizážista hviezd.

Napriek úspechom, ktoré Robert ako autor romantických komédií dosiahol, nezabudol na svoj tajný sen: napísať thriller. Námet na postavu a prípady detektívky šéfinšpektorky Eriky Fosterovej v ňom klíčil niekoľko rokov.

Hneď z prvého dielu voľnej detektívnej série s názvom Dievča v ľade (The Girl in the Ice) sa v zahraničí v priebehu dvoch rokov od vydania predalo vyše dvoch miliónov výtlačkov. The Wall Street Journal a USA Today knihu označili za bestseller. Práva boli predané do dvadsiatich deviatich krajín. Dievča v ľade a hlavná postava detektívka Erika Fosterová si spolu so svojimi kolegami Petersonom a Mossovou získali aj tisícky slovenských čitateľov. Príbeh, ktorý sa odohráva počas chladnej zimy v Londýne a predkladá čitateľom zamotané klbko vzťahov, intríg, tajomstiev a nečakaných súvislostí, strhne čitateľa od prvej stránky a nedovolí mu knihu odložiť.

Slovenských fanúšikov Eriky Fosterovej môže zaujať aj jej pôvod – pochádza totiž zo Slovenska, do Británie prišla pred mnohými rokmi ako au-pair a postupne sa vypracovala až na pozíciu detektíva šéfinšpektora.

V ďalšom thrilleri s názvom Nočný lov (The Night Stalker) sa autor inšpiroval skutočným prípadom, ktorý viac ako dvadsať rokov desil obyvateľov Londýna a jeho okolia. Sériový vrah sa v noci vkrádal do domov a polícia dlhú dobu nemala žiadne stopy. Nakoniec sa zistilo, že žil len pár ulíc od Roberta.

Aj v treťom diele s názvom Temné hlbiny (Dark Water) pripravil autor Erike Fosterovej ďalšie nástrahy v súvislosti s novým prípadom, ale aj s jej nepoddajnou povahou. Bude sa musieť ponoriť hlboko do minulosti a bojovať s ľuďmi, ktorí skrývajú staré tajomstvá.

Vo štvrtom prípade nazvanom Do posledného dychu (Last Breath) sledujeme sériového vraha, ktorý si vytvára falošné profily na Facebooku a na rôznych internetových zoznamkách, aby vylákal mladé dievčatá na schôdzku a potom ich zavraždil.

V piatej časti s názvom Chladnokrvne (Cold Blood) musí Erika Fosterová čeliť brutalite sériového vraha a v poslednej časti z tejto bestsellerovej série s názvom Smrtiace tajnosti (Deadly Secrets) musí so svojím tímom vypátrať vraha krásnej tanečnice burlesky.

„Erika Fosterová je veľmi sympatická svojou neústupnosťou, ktorou za každú cenu pátra po odhalení pravdy a neuhne, ani keď jej samotnej hrozí nebezpečenstvo. Nerobí to len pre seba a svoj vnútorný pokoj, ale hlavne pre obete. Jej zápal pre hľadanie spravodlivosti je nákazlivý.“ Alena Badinová, Klub knihomoľov

Časopis FOR MEN - Kniha Robert Bryndza
Časopis FOR MEN - Kniha Robert Bryndza
Časopis FOR MEN - Kniha Robert Bryndza
Časopis FOR MEN - Kniha Robert Bryndza
Časopis FOR MEN - Kniha Robert Bryndza
Časopis FOR MEN - Kniha Robert Bryndza
Časopis FOR MEN - Kniha Robert Bryndza

14kniha-robert-bryndzaKniha Robert Bryndza30nonoa bestsellerová séria s obľúbenou vyšetrovateľkou Erikou Fosterovou! <p>ROBERT BRYNDZA je britský autor trvalo žijúci na Slovensku. Písať začal v trinástich rokoch, keď mu rodičia kúpili na Vianoce písací stroj. Pôvodne vyštudoval herectvo a pre nedostatok príležitostí sa rozhodol, že si napíše vlastnú divadelnú hru. Zúčastnil sa s ňou divadelného festivalu v Edinburghu, kde zožala veľký úspech. Roberta to povzbudilo k tomu, aby sa začal písaniu venovať profesionálne.&nbsp;</p><p>Čoskoro sa v Británii zapísal ako úspešný autor humoristických románov s nádychom romantiky. Postupne vydal päť kníh s hlavnou hrdinkou Coco Pinchardovou a samostatný román Miss Wrong a Mr. Right. Spolu so svojím partnerom Jánom taktiež napísali satiru na „skvelý“ život v továrni na sny s názvom Lost in Crazytown. Pri jej písaní sa inšpirovali zážitkami, ktoré nazbierali počas doby, keď pracovali v Hollywoode – Robert ako herec, Ján ako vizážista hviezd.&nbsp;</p><p>Napriek úspechom, ktoré Robert ako autor romantických komédií dosiahol, nezabudol na svoj tajný sen: napísať thriller. Námet na postavu a prípady detektívky šéfinšpektorky Eriky Fosterovej v ňom klíčil niekoľko rokov.&nbsp;</p><p>Hneď z prvého dielu voľnej detektívnej série s názvom Dievča v ľade (The Girl in the Ice) sa v zahraničí v priebehu dvoch rokov od vydania predalo vyše dvoch miliónov výtlačkov. The Wall Street Journal a USA Today knihu označili za bestseller. Práva boli predané do dvadsiatich deviatich krajín. Dievča v ľade a hlavná postava detektívka Erika Fosterová si spolu so svojimi kolegami Petersonom a Mossovou získali aj tisícky slovenských čitateľov. Príbeh, ktorý sa odohráva počas chladnej zimy v Londýne a predkladá čitateľom zamotané klbko vzťahov, intríg, tajomstiev a nečakaných súvislostí, strhne čitateľa od prvej stránky a nedovolí mu knihu odložiť.&nbsp;</p><p>Slovenských fanúšikov Eriky Fosterovej môže zaujať aj jej pôvod – pochádza totiž zo Slovenska, do Británie prišla pred mnohými rokmi ako au-pair a postupne sa vypracovala až na pozíciu detektíva šéfinšpektora.&nbsp;</p><p>V ďalšom thrilleri s názvom Nočný lov (The Night Stalker) sa autor inšpiroval skutočným prípadom, ktorý viac ako dvadsať rokov desil obyvateľov Londýna a jeho okolia. Sériový vrah sa v noci vkrádal do domov a polícia dlhú dobu nemala žiadne stopy. Nakoniec sa zistilo, že žil len pár ulíc od Roberta.&nbsp;</p><p>Aj v treťom diele s názvom Temné hlbiny (Dark Water) pripravil autor Erike Fosterovej ďalšie nástrahy v súvislosti s novým prípadom, ale aj s jej nepoddajnou povahou. Bude sa musieť ponoriť hlboko do minulosti a bojovať s ľuďmi, ktorí skrývajú staré tajomstvá.&nbsp;</p><p>Vo štvrtom prípade nazvanom Do posledného dychu (Last Breath) sledujeme sériového vraha, ktorý si vytvára falošné profily na Facebooku a na rôznych internetových zoznamkách, aby vylákal mladé dievčatá na schôdzku a potom ich zavraždil.&nbsp;</p><p>V piatej časti s názvom Chladnokrvne (Cold Blood) musí Erika Fosterová čeliť brutalite sériového vraha a v poslednej časti z tejto bestsellerovej série s názvom Smrtiace tajnosti (Deadly Secrets) musí so svojím tímom vypátrať vraha krásnej tanečnice burlesky.</p><p><strong>„Erika Fosterová je veľmi sympatická svojou neústupnosťou, ktorou za každú cenu pátra po odhalení pravdy a neuhne, ani keď jej samotnej hrozí nebezpečenstvo. Nerobí to len pre seba a svoj vnútorný pokoj, ale hlavne pre obete. Jej zápal pre hľadanie spravodlivosti je nákazlivý.“</strong> <em>Alena Badinová, Klub knihomoľov</em></p>7no0000-00-00for-men-2020-1212/20202020-12-04<h3>Milí čitatelia,&nbsp;</h3><p>ani sme sa nenazdali a je tu posledné tohtoročné číslo vášho obľúbeného časopisu FORMEN. Obdobie Vianoc a prelomu rokov zakaždým prináša priestor na bilancovanie. Prehodnocujeme, čo sa podarilo a čo nie, čo možno vylepšiť, dávame si rôzne predsavzatia. V redakcii FORMEN považujeme za veľký úspech, že sme zvládli prvý rok v novom dizajne a s novým tímom. Aj rastúci počet čitateľov a pozitívnych spätných väzieb nám dáva jasné znamenie, aby sme pokračovali v tom, čo robíme. Samozrejme, vždy existuje priestor na zlepšenie, preto sme vďační za každú odozvu, ktorú od vás dostávame.&nbsp;</p><p>V novom roku pre vás chystáme veľké prekvapenie – časopis FORWOMEN, ktorý je našou odpoveďou na množstvo otázok, či podobný magazín neurobíme i pre ženy. Pevne verím, že FORWOMEN si nájde stále miesto aj u vás doma. Titulku prvého čísla bude zdobiť Veronika Cifrová Ostrihoňová.&nbsp;</p><p>Z pozície šéfredaktora a spolumajiteľa by som sa na záver rád poďakoval celému tímu, bez ktorého by časopis neexistoval. Ďakujem teda môjmu parťákovi a obchodnému riaditeľovi Majovi za neopísateľný prínos „nášmu vášmu“ časopisu, CEO Danke, ktorá prebdela nejednu noc pri čítaní FORMEN-u, obchodnému a marketingovému tímu, konkrétne Paťke a Terke, za celoročné úsilie, redakcii a externým kolegom za kvalitné a inšpiratívne články, nemenej grafikovi Jozefovi Hupkovi a fotografovi Peťovi Plichtovi za nasadenie pri dotváraní príspevkov, všetkým obchodným partnerom za skvelú spoluprácu a známym osobnostiam za ich podporu. Vďaka patrí v neposlednom rade aj vám – za pretrvávajúcu priazeň. Bez vás by FORMEN nebol tým, čím je.&nbsp;</p><p>Prajem vám pokojné a štedré Vianoce, úspešný vstup do nového roka, viac lásky, pokoja a vzájomnej tolerancie. Tiež vám želám, aby ste míňali čo najmenej energie na veci, ktoré nezmeníte a ktoré uberajú na kvalite vášho života.&nbsp;</p><p>Dovidenia v novom roku, priatelia!</p>yesRecenzierecenzie
knihy-merlin-sheldrake-propleteny-zivotKnihy - Merlin Sheldrake - Propletený život17for-men-2021-06-07
kniha-arne-dahl-lovec-koristKniha - Arne Dahl - Lovec, Korisť12for-men-2020-10
podcast-beyond-todayPodcast - Beyond Today20for-men-2022-02-03