Väčšina fanúšikov z instagramu je mojimi zákazníkmi
Instagram Biznis • 20. jún 2020 • Vyšlo v čísle: 06/2020Televízni diváci ho poznajú ako šéfkuchára z Telerána, Bratislavčania zas ako majiteľa známej reštaurácie U Taliana. Andrea Ena sa dokáže zvŕtať nielen v kuchyni, ale aj na sociálnych sieťach. Kým počas pandémie korony ostatní majitelia reštaurácií vyplakávali, on si vyhrnul rukávy a zo svojho Instagramu urobil miesto, kde sa večer čo večer varilo.
Páči sa vám Instagram?
Určite áno, je to veľmi dobrá aplikácia, využívam ju aj na prácu a marketing.
Kedy ste si na Instagrame vytvorili svoj účet?
15. februára 2013. To je už pekných sedem rokov.
Baví vás pridávanie nových príspevkov a stories?
Áno, baví. Je to zaujímavé a veľmi prospešné pre moje reštaurácie. Takto viem rýchlo spropagovať naše novinky alebo špeciálne ponuky. Využívam na to buď post alebo stories. Ale najmä stories, často zdieľam príbehy od našich zákazníkov, ktorí nás v nich označujú.
Ktoré posty vás bavia najviac a ktoré vás vôbec nebavia?
Snažím sa v prvom rade nepísať dlhé texty. Myslím si, že iba malé percento ľudí číta celý post, preto nesmie byť príliš dlhý. Má byť krátky a musí mať význam. Viem, že častokrát urobí celú prácu dobrá fotka, k nej už vôbec nemusí byť dlhý text.
Dnes máte na Instagrame viac ako 30-tisíc fanúšikov. Je medzi nimi veľa zákazníkov vašich reštaurácií?
Áno, keď sa pozerám na štatistiky, tak aktuálne máme 31-tisíc fanúšikov a 26 percent z nich je z Bratislavy. Na druhom mieste sú Košičania, ale tých sú len tri percentá, takže, naozaj, väčšina fanúšikov je aj reálnymi zákazníkmi.