Časopis FOR MEN - Väčšina fanúšikov z instagramu je mojimi zákazníkmi

Väčšina fanúšikov z instagramu je mojimi zákazníkmi

Instagram Biznis20. jún 2020 Vyšlo v čísle: 06/2020

Televízni diváci ho poznajú ako šéfkuchára z Telerána, Bratislavčania zas ako majiteľa známej reštaurácie U Taliana. Andrea Ena sa dokáže zvŕtať nielen v kuchyni, ale aj na sociálnych sieťach. Kým počas pandémie korony ostatní majitelia reštaurácií vyplakávali, on si vyhrnul rukávy a zo svojho Instagramu urobil miesto, kde sa večer čo večer varilo.

Páči sa vám Instagram? 

Určite áno, je to veľmi dobrá aplikácia, využívam ju aj na prácu a marketing. 

Kedy ste si na Instagrame vytvorili svoj účet? 

15. februára 2013. To je už pekných sedem rokov. 

Baví vás pridávanie nových príspevkov a stories? 

Áno, baví. Je to zaujímavé a veľmi prospešné pre moje reštaurácie. Takto viem rýchlo spropagovať naše novinky alebo špeciálne ponuky. Využívam na to buď post alebo stories. Ale najmä stories, často zdieľam príbehy od našich zákazníkov, ktorí nás v nich označujú. 

Ktoré posty vás bavia najviac a ktoré vás vôbec nebavia? 

Snažím sa v prvom rade nepísať dlhé texty. Myslím si, že iba malé percento ľudí číta celý post, preto nesmie byť príliš dlhý. Má byť krátky a musí mať význam. Viem, že častokrát urobí celú prácu dobrá fotka, k nej už vôbec nemusí byť dlhý text. 

Dnes máte na Instagrame viac ako 30-tisíc fanúšikov. Je medzi nimi veľa zákazníkov vašich reštaurácií? 

Áno, keď sa pozerám na štatistiky, tak aktuálne máme 31-tisíc fanúšikov a 26 percent z nich je z Bratislavy. Na druhom mieste sú Košičania, ale tých sú len tri percentá, takže, naozaj, väčšina fanúšikov je aj reálnymi zákazníkmi. 

Galéria obrázkov

Časopis FOR MEN - Väčšina fanúšikov z instagramu je mojimi zákazníkmi
Časopis FOR MEN - Väčšina fanúšikov z instagramu je mojimi zákazníkmi
Časopis FOR MEN - Väčšina fanúšikov z instagramu je mojimi zákazníkmi

Reklamní partneri

Art / Designart-designInstagram BiznisinstagrambiznisEkonomikaekonomikaLifestylelifestyleKariérakarieraMódamodaFitnessfitnessZaujímavostizaujimavostiAuto-Motoauto-motoKultúrakulturaGadgetygadgetyŠportsportHistóriahistoriaTechnotechnoCover Storycover-storyCestovaniecestovanieVIPvipZa a Protiza-a-protiFood and Drinkfood-and-drinkRecenzierecenzieKvízkvizKalokagatiakalokagatiaPsychológiapsychologiaKeď budem veľkýked-budem-velkyTop Gastrotop-gastroFood Pornfood-pornBiznisbiznisDrink mesiacadrink-mesiacaRealityrealityReal Talkreal-talkSvetsvetsidejadranreality.jpghttp://jadran-reality.skyessidedubaisolutions.jpghttps://www.dubaisolutions.skyesallmagazine_nameČasopis FOR MENallmagazine_legendInteligentný sprievodca svetom mužaallurl_facebookhttps://www.facebook.com/formencasopis/allinzercia_pdfFORMEN_mediakit_SVK_2021.pdfxallcounter_pages100allcounter_issues6allcounter_print15000allcounter_online5000allurl_instagramhttps://www.instagram.com/formen_sk/allseo_descriptionČasopis FOR MEN je dvojmesačník určený úspešnému, cieľavedomému a duchom mladému mužovi, ktorý sa socioekonomicky radí do skupiny s nadpriemernými príjmami.
9vacsina-fanusikov-z-instagramu-je-mojimi-zakaznikmiVäčšina fanúšikov z instagramu je mojimi zákazníkmi11nonoTelevízni diváci ho poznajú ako šéfkuchára z Telerána, Bratislavčania zas ako majiteľa známej reštaurácie U Taliana. Andrea Ena sa dokáže zvŕtať nielen v kuchyni, ale aj na sociálnych sieťach. Kým počas pandémie korony ostatní majitelia reštaurácií vyplakávali, on si vyhrnul rukávy a zo svojho Instagramu urobil miesto, kde sa večer čo večer varilo.<p><strong>Páči sa vám Instagram?&nbsp;</strong></p><p>Určite áno, je to veľmi dobrá aplikácia, využívam ju aj na prácu a marketing.&nbsp;</p><p><strong>Kedy ste si na Instagrame vytvorili svoj účet?&nbsp;</strong></p><p>15. februára 2013. To je už pekných sedem rokov.&nbsp;</p><p><strong>Baví vás pridávanie nových príspevkov a stories?&nbsp;</strong></p><p>Áno, baví. Je to zaujímavé a veľmi prospešné pre moje reštaurácie. Takto viem rýchlo spropagovať naše novinky alebo špeciálne ponuky. Využívam na to buď post alebo stories. Ale najmä stories, často zdieľam príbehy od našich zákazníkov, ktorí nás v nich označujú.&nbsp;</p><p><strong>Ktoré posty vás bavia najviac a ktoré vás vôbec nebavia?&nbsp;</strong></p><p>Snažím sa v prvom rade nepísať dlhé texty. Myslím si, že iba malé percento ľudí číta celý post, preto nesmie byť príliš dlhý. Má byť krátky a musí mať význam. Viem, že častokrát urobí celú prácu dobrá fotka, k nej už vôbec nemusí byť dlhý text.&nbsp;</p><p><strong>Dnes máte na Instagrame viac ako 30-tisíc fanúšikov. Je medzi nimi veľa zákazníkov vašich reštaurácií?&nbsp;</strong></p><p>Áno, keď sa pozerám na štatistiky, tak aktuálne máme 31-tisíc fanúšikov a 26 percent z nich je z Bratislavy. Na druhom mieste sú Košičania, ale tých sú len tri percentá, takže, naozaj, väčšina fanúšikov je aj reálnymi zákazníkmi.&nbsp;</p>3yes0000-00-00for-men-2020-0606/20202020-06-20<h3>Milí čitatelia,</h3><p>srdečne Vás vítam v júnovom čísle vášho obľúbeného časopisu FOR MEN. Náš časopis sa profiluje ako magazín pre úspešného muža. Čo je teda ten úspech? Zvykol sa definovať ako kladný výsledok nášho úsilia či dosiahnutia vopred stanoveného cieľa, no v dnešnej dobe ho musíme chápať v širšom zmysle slova. Na to, aby sa človek cítil úspešný, musí skĺbiť všetky aspekty svojho života, nielen pracovné, ale aj súkromné. Nie je to len o talente, je to hlavne o tvrdej práci. Ak chce človek uspieť, musí svoje schopnosti nadpriemerne rozvinúť. Odborníci sa zhodli, že byť úspešným neznamená chyby nerobiť, ale ich neopakovať. Jeden považuje za úspech, keď zarába o 100 eur viac ako jeho sused, iný považuje za úspech veľkú a zdravú rodinu. Pre každého z nás znamená úspech niečo iné a ako úspešného človeka vnímame niekoho iného. Ak zažívate momentálne horšie obdobie bez viditeľného úspechu, nezabúdajte, že život je ako Monopoly. Aj keď ste úspešný a vyhráte, na konci hry sa všetko zbalí späť do krabice. Jediné, čo zostane, je dobrý pocit z hry a dojem, ktorý ste zanechali v mysliach druhých. Jedno viem určite, ja za svoj úspech považujem to, že Vám každý mesiac aj v tejto zložitej dobe prinášame na pulty časopis FOR MEN, snažíme sa Vás niečo naučiť, zabaviť – jednoducho spríjemniť Váš voľný čas. V tomto čísle sme vyspovedali hokejovú legendu a pre mňa najlepšieho slovenského hráča histórie Mariána Hossu, ktorý je dôkazom toho, že talent a tvrdá práca prinášajú ovocie. Prezradil nám čosi o svojom živote po hokeji, ale aj to, či počas kariéry preferoval ako motiváciu sex pred zápasom☺. Pozrieme sa na to, ako zvládnuť nástrahy partnerskej ponorky, ako napreduje úspešná slovenská firma DEDOLES a dozvieme sa, kde sa naši predkovia chceli ukryť pred nukleárnou vojnou. Leto sa pomaly blíži a k tomu neodmysliteľne patrí návšteva WAKELAKE na Zlatých pieskoch. Vyspovedali sme preto jeho majiteľa Richarda Kolosziho, ktorý nám priblížil novinky a aktivity v tejto sezóne. Chýbať nebudú ani rubriky auto-moto, cestovanie alebo tip na prijemný letný drink. Vráťme sa ešte k téme úspech. Záver úvahy o ňom by som zakončil citátom Alberta Einsteina, ktorý povedal vo svojom rozhovore v roku 1929: „Úspech v živote? To je vlastne rovnica. A = X + Y + Z. Ak je A úspechom v živote, tak A = x + y + z. Práca je x, zábava je y a z je držať hubu (zavreté ústa). Nech úspech vnímate akokoľvek, chceme Vám popriať „úspešný mesiac“ a vidíme sa v editoriáli opäť v ďaľšom čísle.</p>yesInstagram Biznisinstagrambiznis
beletrizovany-zivotopis-s-obrazkamiBeletrizovaný životopis s obrázkami11for-men-2020-09
kraska-so-sportovym-duchomKráska so športovým duchom15for-men-2021-01
multitalentovana-kraska-andrea-sakyMultitalentovaná kráska Andrea Saky18for-men-2021-09-10
majster-sveta-z-garazeMajster sveta z garáže9for-men-2020-06
magicke-letne-dni-na-wakelakeMagické letné dni na Wakelake9for-men-2020-06
trh-luxusu-tretinovy-pad-pre-koronavirus-a-vymazanie-strat-az-v-roku-2022Trh luxusu: tretinový pád pre koronavírus a vymazanie strát až v roku 20229for-men-2020-06