Menej súkromia, viac stratégie
Instagram Biznis • 13. február 2020 • Vyšlo v čísle: 02/2020Nie je typická influencerka. Sama otvorene priznáva, že ak by jej instagram neprinášal klientov, zrejme by ho nemala. Jej príbeh je preto dobrou inšpiráciou pre všetkých, ktorí si k tejto platforme ešte nenašli cestu, ale uvedomujú si marketingovú silu, ktorú prináša.
„Je jedno, čo ponúkate, každý môže mať úspech, tu sa predá skutočne všetko.“
Meno Sandra Grigelyová (33) sa v showbiznise dlhé roky spájalo s raperom MOMO. Dnes o bývalom manželovi hovorí ako o uzavretej kapitole, sústredí sa najmä na seba, svoju dcérku a kariéru fitness trénerky. V rozhovore úplne otvorene priznáva, že aj z instagramu sa dá vyhorieť, vysvetľuje, akým spôsobom prebieha spolupráca so značkami a ako sa stavia k budovaniu „self brandingu“.
Dá sa na Slovensku s instagramom počítať ako so spolahlivým zdrojom príjmu?
Ak sa bavíme len o postovaní, tak tí, čo majú followerov viac, sa uživia. Otázka je, či by ešte vedeli normálne pracovať, ak by zrazu prestal existovať. Ja na ňom našťastie závislá nie som. Priznávam, že ak by som nemusela, tak ho zrejme nepoužívam. Mám však radosť z každej komerčnej spolupráce, viem ho využiť aj ako marketingovú podporu toho, čo ma skutočne živí a baví. Je jedno, čo ponúkate, každý môže mať úspech, tu sa predá skutočne všetko. Je to alfa omega, plagáty alebo facebook dnes už nefungujú.
Galéria obrázkov
Ďalšie články v kategórii Instagram Biznis
Ďalšie články v čísle 02/2020