Časopis FOR MEN - V našom biznise ide hlavne o sympatie

V našom biznise ide hlavne o sympatie

Instagram Biznis20. júl 2020 Vyšlo v čísle: 07/2020

Jeho Instagram sleduje takmer 600-tisíc ľudí a patrí k najvplyvnejším influencerom na Slovensku. Aj preto si ho firmy vyberajú na propagáciu svojich produktov. Peter Altof alias Expl0ited si však vyberá a neváha ponuky odmietať.

Kedy ste prvýkrát objavili Instagram?

Ak mám pravdu povedať, tak si to príliši nepamätám, možno keby som teraz prescrolloval Instagram, tak to aj zistím. Odhadujem, že sa písal približne rok 2013. Presne viem, že som si fotil smiešne fotky spolužiakov a pridával ich na Instagram. Postupne sa táto moja sociálna sieť vyvinula úplne inak, ale z nostalgie som tam nechal aj tieto fotky. 

Ako rýchlo sa stal Instagram vaším pracovným nástrojom?

Postupom času, najmä vtedy, keď sa už dali zverejňovať stories, sa Instagram stal pre mňa aj mojich kolegov omnoho atraktívnejším. Už to nebolo iba o perfektných fotkách, na ktorých si dávali všetci záležať, ale aj o rýchlych a autentických príbehoch. Človek si už nemusel nič veľmi pripravovať, iba to jednoducho spustil. Vtedy to aj pre mňa začalo byť zaujímavé, vtedy to na Instagrame začalo žiť.

Galéria obrázkov

Časopis FOR MEN - V našom biznise ide hlavne o sympatie
Časopis FOR MEN - V našom biznise ide hlavne o sympatie
Časopis FOR MEN - V našom biznise ide hlavne o sympatie

Reklamní partneri

Art / Designart-designInstagram BiznisinstagrambiznisEkonomikaekonomikaLifestylelifestyleKariérakarieraMódamodaFitnessfitnessZaujímavostizaujimavostiAuto-Motoauto-motoKultúrakulturaGadgetygadgetyŠportsportHistóriahistoriaTechnotechnoCover Storycover-storyCestovaniecestovanieVIPvipZa a Protiza-a-protiFood and Drinkfood-and-drinkRecenzierecenzieKvízkvizKalokagatiakalokagatiaPsychológiapsychologiaKeď budem veľkýked-budem-velkyTop Gastrotop-gastroFood Pornfood-pornBiznisbiznisDrink mesiacadrink-mesiacaRealityrealityReal Talkreal-talkSvetsvetsidejadranreality.jpghttp://jadran-reality.skyessidedubaisolutions.jpghttps://www.dubaisolutions.skyesallmagazine_nameČasopis FOR MENallmagazine_legendInteligentný sprievodca svetom mužaallurl_facebookhttps://www.facebook.com/formencasopis/allinzercia_pdfFORMEN_mediakit_SVK_2021.pdfxallcounter_pages100allcounter_issues6allcounter_print15000allcounter_online5000allurl_instagramhttps://www.instagram.com/formen_sk/allseo_descriptionČasopis FOR MEN je dvojmesačník určený úspešnému, cieľavedomému a duchom mladému mužovi, ktorý sa socioekonomicky radí do skupiny s nadpriemernými príjmami.
10v-nasom-biznise-ide-hlavne-o-sympatieV našom biznise ide hlavne o sympatie11yesnoJeho Instagram sleduje takmer 600-tisíc ľudí a patrí k najvplyvnejším influencerom na Slovensku. Aj preto si ho firmy vyberajú na propagáciu svojich produktov. Peter Altof alias Expl0ited si však vyberá a neváha ponuky odmietať.<p><strong>Kedy ste prvýkrát objavili Instagram? </strong></p><p>Ak mám pravdu povedať, tak si to príliši nepamätám, možno keby som teraz prescrolloval Instagram, tak to aj zistím. Odhadujem, že sa písal približne rok 2013. Presne viem, že som si fotil smiešne fotky spolužiakov a pridával ich na Instagram. Postupne sa táto moja sociálna sieť vyvinula úplne inak, ale z nostalgie som tam nechal aj tieto fotky.&nbsp;</p><p><strong>Ako rýchlo sa stal Instagram vaším pracovným nástrojom? </strong></p><p>Postupom času, najmä vtedy, keď sa už dali zverejňovať stories, sa Instagram stal pre mňa aj mojich kolegov omnoho atraktívnejším. Už to nebolo iba o perfektných fotkách, na ktorých si dávali všetci záležať, ale aj o rýchlych a autentických príbehoch. Človek si už nemusel nič veľmi pripravovať, iba to jednoducho spustil. Vtedy to aj pre mňa začalo byť zaujímavé, vtedy to na Instagrame začalo žiť.</p>3yes0000-00-00for-men-2020-0707/20202020-07-20<h3>Milí čitatelia,</h3><p>ani sme sa nenazdali a prvý polrok máme za sebou. Priznám sa, že v detstve som mal práve tento čas roka zo všetkých úplne najradšej. Leto, keď rifle nahradili šortky, svetre, krátke tričká a na nohách celé mesiace len flip flopy. Chutná zmrzlina, šťavnatý melón či čapovaná kofola patrili pre mňa v detstve neodmysliteľne k tomuto obdobiu. Skončil sa zhon v podobe školských povinností a čakala ma dovolenka v Bibione, starí rodičia a mnoho zážitkov. Na dvojmesačné školské prázdniny sa tešila asi väčšina z nás. Pochopiteľne, postupom času sa veľa preferencií človeka mení, no letné obdobie ostalo u mňa stále najobľúbenejšie. Dlhé dni, teplé noci a celkovo lepšia nálada u ľudí mi vždy vyhovovali viac ako mrazivá zima. Aj keď dnes už je leto pre nás trochu odlišné ako predtým, máme svoje rodiny a kľúčové je vymyslieť pre deti zmysluplný program. Žiaľ, na starých rodičov už niektorí len spomíname a letné tábory nahradili grilovačky. Leto však predsa prináša so sebou atmosféru, na ktorú sa celý rok teším. Každý z nás má na lete rád niečo iné, pre niekoho k nemu neodmysliteľne patria festivaly a stanovačky či nekonečná cesta autom za morom, iní si ho spájajú s dobre vychladenou dvanástkou na obľúbenom jazere či jazdou bicyklom po preplnenej hrádzi. Hoci je leto skôr obdobím relaxu a pohody, my sme sa v letnom čísle pozreli aj na vážnejšie témy. V rubrike „rodina“ napríklad na to, ako byť dobrým otcom, ale mužom prezradíme aj to, aká plastická chirurgia je pre nich dostupná a že už nejde len o tému výhradne pre ženy. Na titulke sme privítali obľúbeného slovenského herca Mareka Fašianga, ktorý nám v rozhovore prezradil, že je aj skúsený podnikateľ. V novej rubrike „keď budem veľký“ prinesieme pohľad na súkromných detektívov. V obľúbenej rubrike „Instabiznis“ sa porozprávame s Expl0itedom a ponúkame aj rozhovor s neoficiálnym borcom Oktagon Underground do 90 kg, naším šampiónom Vlastom Čepom, ktorý za necelý rok v MMA dokázal zbúrať celú slovenskú scénu a právom mu patrí uznanie a rešpekt. Predstavíme vám sympatické majiteľky realitky Lemonpie, dozviete sa viac o histórii tabaku, ale tiež o výhodách rastlinných nápojov. Chýbať nebudú ani obľúbené rubriky venované auto-moto či gadgetom alebo food pornu. Mojím životným mottom je „Nenaháňajme peniaze, ale zážitky“, preto aj vám prajem, nech vám toto leto prinesie čo najviac zážitkov na celý život, pretože ony sú to, čo si v živote budete pamätať najdlhšie. Keďže toto číslo je letný špeciál, z editoriálu sa vám znova prihovorím až 20. septembra. Pevne teda verím, že leto prežijete podľa svojich predstáv v dokonalom mixe oddychu, zábavy a množstva zážitkov.</p>yesInstagram Biznisinstagrambiznis
ludi-zaujima-zakulisie-serialovĽudí zaujíma zákulisie seriálov13for-men-2020-11
menej-sukromia-viac-strategieMenej súkromia, viac stratégie4for-men-2020-02
mojich-fanusikov-najviac-bavi-prirodzenostMojich fanúšikov najviac baví prirodzenosť14for-men-2020-12
obchod-s-nehnutelnostami-nie-je-len-marketing-je-to-psychologiaObchod s nehnuteľnosťami nie je len marketing. Je to psychológia.10for-men-2020-07
dobrodruzna-cesta-tabakuDobrodružná cesta tabaku10for-men-2020-07
potesia-aj-zarobia-auto-ako-investiciaPotešia aj zarobia. Auto ako investícia.10for-men-2020-07