Časopis FOR MEN - Vitajte vo svete mma

Vitajte vo svete mma

Šport14. september 2020 Vyšlo v čísle: 09/2020

Neodmysliteľnou súčasťou každého renomovaného pánskeho magazínu musí byť šport. Počnúc septembrovým vydaním sa stávajú jedným z pilierov časopisu FOR MEN pravidelné informácie zo sveta populárnych moderných úpolových odvetví, konkrétne zmiešaných bojových umení (MMA).

Prečo práve MMA? Odpoveď je jednoduchá. Tento dynamicky sa rozvíjajúci šport v osemhrannom pletivom obklopenom zápasisku neustále priťahuje nových fanúšikov a rýchlo sa zaraďuje medzi tie najsledovanejšie a najatraktívnejšie. Nasadenie a odolnosť jednotlivých zápasníkov v „klietke“ aj vďaka kúzlam kreatívnych promotérov robia z MMA príťažlivú komoditu. Investovať do nej chce čoraz viac globálnych značiek a podnikateľov. 

Čísla hovoria jasne. Najprestížnejšia svetová organizácia Ultimate Fighting Championship (UFC) založená v roku 1993 a sídliaca na území Spojených štátov amerických svojou popularitou už pomaly prekonáva aj tamojšiu dosiaľ najvychytenejšiu športovú súťaž – National Football League (NFL) z vrcholu hierarchie amerického futbalu. Minimálne na sociálnej sieti Instagram, ktorá v súčasnosti do značnej miery odzrkadľuje trendy najmä u mladších generácií, sa UFC už teší väčšiemu záujmu ako NFL. Organizáciu patriacu materskej spoločnosti William Morris Endeavor aktuálne sleduje 21,6 milióna ľudí, čo je o 3,4 milióna viac ako NFL. Podstatne menej followerov má bejzbalová MLB (6,5 mil.) či hokejová NHL (4,3 mil.). Viac odberateľov na Instagrame má z amerických líg len basketbalová NBA (49,5 mil.). 

Recept na líderstvo je pri UFC a NBA podobný. Obe súťaže poskytujú čoraz väčší priestor športovcom z celého sveta. Zástupcovia jednotlivých krajín si zásluhou vlastných výnimočných výkonov – ale aj prostredníctvom vplyvu sponzorov – budujú subkomunity fanúšikov v rámci domovských teritórií, čím automaticky zvyšujú celkovú popularitu „svojich“ športov. Podobné pomery sledovanosti panujú aj na sociálnej sieti Facebook, kde je rozdiel medzi líderskou dvojicou UFC a NBA dokonca ešte menší (UFC – 26 mil., NBA – 38 mil.). Práve poctivá marketingová práca na sociálnych sieťach v kombinácii s temperamentnými a často kontroverznými bojovníkmi vzbudila v širokej verejnosti záujem o UFC a zároveň aj o sféru MMA ako takú. Kým v roku 2001 prevádzkovatelia kasín Lorenzo a Frank Fertittovci potrebovali na akvizíciu „iba“ 2 milióny amerických dolárov, v roku 2016 pribudla rovnaká organizácia na čele s promotérom Danom Whitom do portfólia spomenutej spoločnosti William Morris Endeavor už za vyše 4 miliardy USD (znamená to každoročné zúročenie o 72 %). Mnoho odborníkov vtedy považovalo túto cenu za prehnane vysokú, veď to bol zhruba dvojnásobok absolútneho rekordu vo svete športu, ale projekt UFC už v tej dobe dosahoval obrovské zisky a vykazoval skvelý investičný potenciál. Dnes, dva roky po podpise nového lukratívneho kontraktu s americkým televíznym gigantom ESPN, má značka UFC podľa Whita hodnotu až 7 miliárd USD. Rovnako tým rastie aj hodnota celého odvetvia MMA a priestor na rozvoj pre niektoré z menších svetových či regionálnych subjektov.

Galéria obrázkov

Časopis FOR MEN - Vitajte vo svete mma
Časopis FOR MEN - Vitajte vo svete mma
Časopis FOR MEN - Vitajte vo svete mma
Časopis FOR MEN - Vitajte vo svete mma
Časopis FOR MEN - Vitajte vo svete mma

Reklamní partneri

Art / Designart-designInstagram BiznisinstagrambiznisEkonomikaekonomikaLifestylelifestyleKariérakarieraMódamodaFitnessfitnessZaujímavostizaujimavostiAuto-Motoauto-motoKultúrakulturaGadgetygadgetyŠportsportHistóriahistoriaTechnotechnoCover Storycover-storyCestovaniecestovanieVIPvipZa a Protiza-a-protiFood and Drinkfood-and-drinkRecenzierecenzieKvízkvizKalokagatiakalokagatiaPsychológiapsychologiaKeď budem veľkýked-budem-velkyTop Gastrotop-gastroFood Pornfood-pornBiznisbiznisDrink mesiacadrink-mesiacaRealityrealityReal Talkreal-talkSvetsvetsidejadranreality.jpghttp://jadran-reality.skyessidedubaisolutions.jpghttps://www.dubaisolutions.skyesallmagazine_nameČasopis FOR MENallmagazine_legendInteligentný sprievodca svetom mužaallurl_facebookhttps://www.facebook.com/formencasopis/allinzercia_pdfFORMEN_mediakit_SVK_2021.pdfxallcounter_pages100allcounter_issues6allcounter_print15000allcounter_online5000allurl_instagramhttps://www.instagram.com/formen_sk/allseo_descriptionČasopis FOR MEN je dvojmesačník určený úspešnému, cieľavedomému a duchom mladému mužovi, ktorý sa socioekonomicky radí do skupiny s nadpriemernými príjmami.
11vitajte-vo-svete-mmaVitajte vo svete mma21yesyesNeodmysliteľnou súčasťou každého renomovaného pánskeho magazínu musí byť šport. Počnúc septembrovým vydaním sa stávajú jedným z pilierov časopisu FOR MEN pravidelné informácie zo sveta populárnych moderných úpolových odvetví, konkrétne zmiešaných bojových umení (MMA). <p>Prečo práve MMA? Odpoveď je jednoduchá. Tento dynamicky sa rozvíjajúci šport v osemhrannom pletivom obklopenom zápasisku neustále priťahuje nových fanúšikov a rýchlo sa zaraďuje medzi tie najsledovanejšie a najatraktívnejšie. Nasadenie a odolnosť jednotlivých zápasníkov v „klietke“ aj vďaka kúzlam kreatívnych promotérov robia z MMA príťažlivú komoditu. Investovať do nej chce čoraz viac globálnych značiek a podnikateľov.&nbsp;</p><p>Čísla hovoria jasne. Najprestížnejšia svetová organizácia Ultimate Fighting Championship (UFC) založená v roku 1993 a sídliaca na území Spojených štátov amerických svojou popularitou už pomaly prekonáva aj tamojšiu dosiaľ najvychytenejšiu športovú súťaž – National Football League (NFL) z vrcholu hierarchie amerického futbalu. Minimálne na sociálnej sieti Instagram, ktorá v súčasnosti do značnej miery odzrkadľuje trendy najmä u mladších generácií, sa UFC už teší väčšiemu záujmu ako NFL. Organizáciu patriacu materskej spoločnosti William Morris Endeavor aktuálne sleduje 21,6 milióna ľudí, čo je o 3,4 milióna viac ako NFL. Podstatne menej followerov má bejzbalová MLB (6,5 mil.) či hokejová NHL (4,3 mil.). Viac odberateľov na Instagrame má z amerických líg len basketbalová NBA (49,5 mil.).&nbsp;</p><p>Recept na líderstvo je pri UFC a NBA podobný. Obe súťaže poskytujú čoraz väčší priestor športovcom z celého sveta. Zástupcovia jednotlivých krajín si zásluhou vlastných výnimočných výkonov – ale aj prostredníctvom vplyvu sponzorov – budujú subkomunity fanúšikov v rámci domovských teritórií, čím automaticky zvyšujú celkovú popularitu „svojich“ športov. Podobné pomery sledovanosti panujú aj na sociálnej sieti Facebook, kde je rozdiel medzi líderskou dvojicou UFC a NBA dokonca ešte menší (UFC – 26 mil., NBA – 38 mil.). Práve poctivá marketingová práca na sociálnych sieťach v kombinácii s temperamentnými a často kontroverznými bojovníkmi vzbudila v širokej verejnosti záujem o UFC a zároveň aj o sféru MMA ako takú. Kým v roku 2001 prevádzkovatelia kasín Lorenzo a Frank Fertittovci potrebovali na akvizíciu „iba“ 2 milióny amerických dolárov, v roku 2016 pribudla rovnaká organizácia na čele s promotérom Danom Whitom do portfólia spomenutej spoločnosti William Morris Endeavor už za vyše 4 miliardy USD (znamená to každoročné zúročenie o 72 %). Mnoho odborníkov vtedy považovalo túto cenu za prehnane vysokú, veď to bol zhruba dvojnásobok absolútneho rekordu vo svete športu, ale projekt UFC už v tej dobe dosahoval obrovské zisky a vykazoval skvelý investičný potenciál. Dnes, dva roky po podpise nového lukratívneho kontraktu s americkým televíznym gigantom ESPN, má značka UFC podľa Whita hodnotu až 7 miliárd USD. Rovnako tým rastie aj hodnota celého odvetvia MMA a priestor na rozvoj pre niektoré z menších svetových či regionálnych subjektov.</p>5yes0000-00-00for-men-2020-0909/20202020-09-14<h3>Milí čitatelia,</h3><p>veľmi ma teší, že sa vám po takmer dvojmesačnejprestávke môžem opäť prihovoriť z vášho obľúbenéhočasopisu. Leto prešlo ako voda, školské prázdninya dovolenky sa skončili a my sa znova vraciame do starýchpracovných koľají. Priznám sa, že toto obdobie jepre mňa vždy trochu zvláštne. Na jednej strane smútokz konca voľna, pohody a tepla, na druhej strane sa užteším na pracovné výzvy. Samozrejme, september je ajvstupom do školského roka, všetkým sa nám teda naplnozačínajú každodenné starosti a radosti, ale zároveňmá človek posledné štyri mesiace v roku na to, aby dokončil,čo zatiaľ nestihol, splnil svoje plány a stanovil siďalšie ciele.</p><p>Pripomeňme si slová amerického motivačného rečníkaZiga Ziglara: „Nie je ani také dôležité, čo dosiahnutímcieľov získame, ale kým sa počas tejto cesty staneme.“Aj keď vás čaká náročný záver vyčerpávajúceho roka,nezabúdajte na dôležité veci v živote – rodinu, zdravieči relax, pri ktorom vám pomôže aj náš časopis.Človekom, ktorý sústavne ide za svojím cieľom a tvrdona ňom pracuje, je určite Marek Hamšík – zdobí titulkunášho aktuálneho čísla. V rozhovore s ním sa dočítatezaujímavosti o jeho živote, podnikaní či pôsobenív ďalekej Číne. V ekonomickej rubrike sa pozriemena najvýznamnejšie sociálne siete súčasnosti, v rozhovorezo sveta biznisu vám prinesieme inšpiratívnenázory majiteľa spoločnosti Martech Ivana Tánczosa,priblížime si aj rodinný podnik Gatto Matto, novinkyzo sveta módy predstaví miro.moda. Chýbať nebudúani obľúbené rubriky keď budem veľký, auto-moto, aleboza a proti či vedomostný test.</p><p>Pevne verím, že sa vám septembrové číslo bude páčiťa nájdete v ňom množstvo atraktívnych článkov. Aknaozaj platí, že skutočný cieľ je cesta, tak za celý náštím dúfam, že vás na nej budeme naďalej sprevádzaťa vaše voľné chvíle obohatíme nielen o zábavu, ale ajo prínosné informácie. Dovidenia zas o mesiac.</p>yesŠportsport
vlasto-cepo-trenuje-medzi-smotankou-mma-uvidime-ho-este-na-akciach-oktagonuVlasto Čepo trénuje medzi smotánkou mma. Uvidíme ho ešte na akciách Oktagonu?16for-men-2021-04-05
prize-money-money-moneyPrize money, money, money…1for-men-2020-01
majster-sveta-z-garazeMajster sveta z garáže9for-men-2020-06
jesennej-mode-dominuju-karo-pepito-a-upletJesennej móde dominujú káro, pepito a úplet11for-men-2020-09
film-greyhoundFilm - Greyhound11for-men-2020-09
tridsiatnici-na-loveTridsiatnici na love11for-men-2020-09