Časopis FOR MEN - Marek Fašiang: Nežijeme len preto, aby sme pracovali. Pracujeme, aby sme žili

Marek Fašiang: Nežijeme len preto, aby sme pracovali. Pracujeme, aby sme žili

Cover Story20. júl 2020 Vyšlo v čísle: 07/2020

Začínal ako detský dabingový herec, ale po maturite viedli jeho kroky na právnickú fakultu. Štúdium síce úspešne ukončil, no vzápätí sa naplno vrhol do gastrobiznisu. Dabing ostal ako koníček a únik zo sveta obchodu. Svoj hlas prepožičal desiatkam postáv. Tou najznámejšou je Harry Potter, počuť ho však môžete aj v seriáloch Monk, Dr. House alebo v snímkach Malý Princ, Narnia či Twilight Saga. Herecké ambície nikdy nemal a to, že je dnes známou seriálovou tvárou, pripisuje náhode.

Marek Fašiang sa vymyká zo šablóny úspešných televíznych príbehov. Popularite sa teší, ale energiu popri herectve stále vkladá aj do obchodu. Je majiteľom úspešnej siete kaviarní, rozbieha nové gastro koncepty a aktuálne prežíva podobne náročné dni ako väčšina slovenských podnikateľov.

Pochopil som, že sa mi štúdium zíde, ale právnik zo mňa nikdy nebude.

Ako sa človek s doktorátom z práva dostane do televízneho seriálu?

Ešte ako malého chlapca ma mama prihlásila do detskej rozhlasovej dramatickej družiny. Umeleckou cestou som však nešiel. Po gymnáziu som sa rozhodol pre štúdium práva na Univerzite Komenského a aj keď som mal umenie vždy niekde zafixované, nepovažoval som sa za primárne expresívneho človeka, ktorý by ho dokázal stvárniť. K dabingu som sa vždy rád vracal, občas som si zahral aj nejakú epizódnu postavu v seriáloch, no bol to skôr koníček, ktorý mi poskytoval únik z biznisového života.

Galéria obrázkov

Časopis FOR MEN - Marek Fašiang: Nežijeme len preto, aby sme pracovali. Pracujeme, aby sme žili
Časopis FOR MEN - Marek Fašiang: Nežijeme len preto, aby sme pracovali. Pracujeme, aby sme žili
Časopis FOR MEN - Marek Fašiang: Nežijeme len preto, aby sme pracovali. Pracujeme, aby sme žili
Časopis FOR MEN - Marek Fašiang: Nežijeme len preto, aby sme pracovali. Pracujeme, aby sme žili
Časopis FOR MEN - Marek Fašiang: Nežijeme len preto, aby sme pracovali. Pracujeme, aby sme žili
Časopis FOR MEN - Marek Fašiang: Nežijeme len preto, aby sme pracovali. Pracujeme, aby sme žili

Reklamní partneri

Art / Designart-designInstagram BiznisinstagrambiznisEkonomikaekonomikaLifestylelifestyleKariérakarieraMódamodaFitnessfitnessZaujímavostizaujimavostiAuto-Motoauto-motoKultúrakulturaGadgetygadgetyŠportsportHistóriahistoriaTechnotechnoCover Storycover-storyCestovaniecestovanieVIPvipZa a Protiza-a-protiFood and Drinkfood-and-drinkRecenzierecenzieKvízkvizKalokagatiakalokagatiaPsychológiapsychologiaKeď budem veľkýked-budem-velkyTop Gastrotop-gastroFood Pornfood-pornBiznisbiznisDrink mesiacadrink-mesiacaRealityrealityReal Talkreal-talkSvetsvetsidejadranreality.jpghttp://jadran-reality.skyessidedubaisolutions.jpghttps://www.dubaisolutions.skyesallmagazine_nameČasopis FOR MENallmagazine_legendInteligentný sprievodca svetom mužaallurl_facebookhttps://www.facebook.com/formencasopis/allinzercia_pdfFORMEN_mediakit_SVK_2021.pdfxallcounter_pages100allcounter_issues6allcounter_print15000allcounter_online5000allurl_instagramhttps://www.instagram.com/formen_sk/allseo_descriptionČasopis FOR MEN je dvojmesačník určený úspešnému, cieľavedomému a duchom mladému mužovi, ktorý sa socioekonomicky radí do skupiny s nadpriemernými príjmami.
10marek-fasiang-nezijeme-len-preto-aby-sme-pracovali-pracujeme-aby-sme-ziliMarek Fašiang: Nežijeme len preto, aby sme pracovali. Pracujeme, aby sme žili25nonoZačínal ako detský dabingový herec, ale po maturite viedli jeho kroky na právnickú fakultu. Štúdium síce úspešne ukončil, no vzápätí sa naplno vrhol do gastrobiznisu. Dabing ostal ako koníček a únik zo sveta obchodu. Svoj hlas prepožičal desiatkam postáv. Tou najznámejšou je Harry Potter, počuť ho však môžete aj v seriáloch Monk, Dr. House alebo v snímkach Malý Princ, Narnia či Twilight Saga. Herecké ambície nikdy nemal a to, že je dnes známou seriálovou tvárou, pripisuje náhode.<p>Marek Fašiang sa vymyká zo šablóny úspešných televíznych príbehov. Popularite sa teší, ale energiu popri herectve stále vkladá aj do obchodu. Je majiteľom úspešnej siete kaviarní, rozbieha nové gastro koncepty a aktuálne prežíva podobne náročné dni ako väčšina slovenských podnikateľov.</p><h3>Pochopil som, že sa mi štúdium zíde, ale právnik zo mňa nikdy nebude.</h3><p><strong>Ako sa človek s doktorátom z práva dostane do televízneho seriálu?</strong></p><p>Ešte ako malého chlapca ma mama prihlásila do detskej rozhlasovej dramatickej družiny. Umeleckou cestou som však nešiel. Po gymnáziu som sa rozhodol pre štúdium práva na Univerzite Komenského a aj keď som mal umenie vždy niekde zafixované, nepovažoval som sa za primárne expresívneho človeka, ktorý by ho dokázal stvárniť. K dabingu som sa vždy rád vracal, občas som si zahral aj nejakú epizódnu postavu v seriáloch, no bol to skôr koníček, ktorý mi poskytoval únik z biznisového života.</p>6yes0000-00-00for-men-2020-0707/20202020-07-20<h3>Milí čitatelia,</h3><p>ani sme sa nenazdali a prvý polrok máme za sebou. Priznám sa, že v detstve som mal práve tento čas roka zo všetkých úplne najradšej. Leto, keď rifle nahradili šortky, svetre, krátke tričká a na nohách celé mesiace len flip flopy. Chutná zmrzlina, šťavnatý melón či čapovaná kofola patrili pre mňa v detstve neodmysliteľne k tomuto obdobiu. Skončil sa zhon v podobe školských povinností a čakala ma dovolenka v Bibione, starí rodičia a mnoho zážitkov. Na dvojmesačné školské prázdniny sa tešila asi väčšina z nás. Pochopiteľne, postupom času sa veľa preferencií človeka mení, no letné obdobie ostalo u mňa stále najobľúbenejšie. Dlhé dni, teplé noci a celkovo lepšia nálada u ľudí mi vždy vyhovovali viac ako mrazivá zima. Aj keď dnes už je leto pre nás trochu odlišné ako predtým, máme svoje rodiny a kľúčové je vymyslieť pre deti zmysluplný program. Žiaľ, na starých rodičov už niektorí len spomíname a letné tábory nahradili grilovačky. Leto však predsa prináša so sebou atmosféru, na ktorú sa celý rok teším. Každý z nás má na lete rád niečo iné, pre niekoho k nemu neodmysliteľne patria festivaly a stanovačky či nekonečná cesta autom za morom, iní si ho spájajú s dobre vychladenou dvanástkou na obľúbenom jazere či jazdou bicyklom po preplnenej hrádzi. Hoci je leto skôr obdobím relaxu a pohody, my sme sa v letnom čísle pozreli aj na vážnejšie témy. V rubrike „rodina“ napríklad na to, ako byť dobrým otcom, ale mužom prezradíme aj to, aká plastická chirurgia je pre nich dostupná a že už nejde len o tému výhradne pre ženy. Na titulke sme privítali obľúbeného slovenského herca Mareka Fašianga, ktorý nám v rozhovore prezradil, že je aj skúsený podnikateľ. V novej rubrike „keď budem veľký“ prinesieme pohľad na súkromných detektívov. V obľúbenej rubrike „Instabiznis“ sa porozprávame s Expl0itedom a ponúkame aj rozhovor s neoficiálnym borcom Oktagon Underground do 90 kg, naším šampiónom Vlastom Čepom, ktorý za necelý rok v MMA dokázal zbúrať celú slovenskú scénu a právom mu patrí uznanie a rešpekt. Predstavíme vám sympatické majiteľky realitky Lemonpie, dozviete sa viac o histórii tabaku, ale tiež o výhodách rastlinných nápojov. Chýbať nebudú ani obľúbené rubriky venované auto-moto či gadgetom alebo food pornu. Mojím životným mottom je „Nenaháňajme peniaze, ale zážitky“, preto aj vám prajem, nech vám toto leto prinesie čo najviac zážitkov na celý život, pretože ony sú to, čo si v živote budete pamätať najdlhšie. Keďže toto číslo je letný špeciál, z editoriálu sa vám znova prihovorím až 20. septembra. Pevne teda verím, že leto prežijete podľa svojich predstáv v dokonalom mixe oddychu, zábavy a množstva zážitkov.</p>yesCover Storycover-story
nablyskana-sou-za-peniaze-ale-nie-pre-peniazeNablýskaná šou za peniaze, Ale nie pre peniaze12for-men-2020-10
invest-in-slovakia-reality-robia-srdcomInvest in Slovakia reality robia srdcom20for-men-2022-02-03
len-snivat-nestaciLen snívať nestačí17for-men-2021-06-07
andrea-ena-v-restauracii-aj-v-obchode-predavame-iba-najvyssiu-taliansku-kvalituAndrea Ena: V reštaurácii aj v obchode predávame iba najvyššiu taliansku kvalitu10for-men-2020-07
obchod-s-nehnutelnostami-nie-je-len-marketing-je-to-psychologiaObchod s nehnuteľnosťami nie je len marketing. Je to psychológia.10for-men-2020-07
velky-letny-kvizVeľký letný kvíz10for-men-2020-07