Časopis FOR MEN - Mojich fanúšikov najviac baví prirodzenosť

Mojich fanúšikov najviac baví prirodzenosť

Instagram Biznis04. december 2020 Vyšlo v čísle: 12/2020

Na začiatku bol pre ňu Instagram povinnosťou, postupne si túto sociálnu sieť obľúbila. Dnes patrí bývalá víťazka Miss Slovensko Karolína Chomisteková k najžiadanejším influencerkám u nás. Okrem módy ju baví aj cestovanie a trendy v bývaní.

Prezrela som si váš Instagram, prvú fotku ste na ňom zverejnili v roku 2013 z Karlových Varov. Pamätáte si na ňu? 

Samozrejme, pamätám, bola to moja prvá účasť na festivale v Karlových Varoch a v podstate jedna z prvých aktivít a eventov, ktoré som mala ako čerstvá víťazka Miss Slovensko na zozname. 

Postupne vám na profil pribúdalo čoraz viac fotografií. Kedy ste začali brať túto sociálnu sieť vážne? 

Môj vzťah k sociálnym sieťam nebol zozačiatku veľmi pozitívny. Nikdy som totiž úplne nerozumela tomu, prečo by som mala ukazovať cudzím ľuďom skoro všetko zo svojho súkromia. Nechápala som ani, koho to vlastne zaujíma. Instagram som brala skôr ako povinnosť. Ako aktuálna miss som naň musela dávať výstupy z rôznych eventov, odprezentovať partnerov, prípadne si agentúra vyžiadala, aby som nahrala zákulisie fotenia, pretože to tak bolo dohodnuté s klientom. Vždy som si však dala záležať na tom, čo na internet dávam a ako sa prezentujem. Instagram som brala ako portfólio, ktoré je verejne dostupné. Vďaka tomu, ako sa prezentujem, si aj ľudia, ktorí ma osobne nepoznajú, môžu o mne urobiť obraz. 

Kedy sa zmenil na váš pracovný nástroj? Vedeli by ste to takto definovať? 

Od začiatku som sa snažila, aby mali moje výstupy profesionálny charakter. Veľakrát sa mi stalo, že na fotenie kampane ma vybrali aj vďaka môjmu instagramovému profilu. Instagramová platforma a online marketing sa stali novým trendom a budúcnosťou. Priamy predaj, ktorý sa dá ľahko dosiahnuť cez sociálne siete, je momentálne pre klientov efektívnejší než inzercia v tlači alebo televízii. Ďalší z veľmi dôležitých aspektov je napríklad zvýšenie povedomia o produkte a budovanie mena značky. Aj preto si firmy dávajú pozor na to, s kým sa spájajú. Práve ich prepojenie s niektorými osobami im môže pomôcť, ale aj ublížiť. Ako sa hovorí, povesť si budujete niekoľko rokov a pokaziť si ju dokážete za pár minút. Často sa mi stáva, že ma značky oslovia práve preto, že sa im páči môj spôsob prezentácie a životný štýl, v ktorom som konzistentná. Pamätám si na prvého klienta. Bol to produkt na rast mihalníc. Oslovila som teda fotografa, ktorý mi nacenil fotenie, k tomu som pridala cenu priestoru, vizážistu, mňa ako modelky a celú sumu som poslala klientovi, ktorý mi to odsúhlasil. Všetko klaplo a vzišla z toho príjemná spolupráca a skúsenosť. 

Pracujete ako profesionálna modelka. Ako veľmi je pre vás kvalitný obsah na Instagrame dôležitý? 

V dnešnej dobe už aj agentúry dbajú na prezentáciu na sociálnych sieťach. Klienti si začali vyberať aj podľa tohto kritéria. 

Už dlhšie ste vyhľadávaná influencerka a máte atraktívne spolupráce. Ako si vyberáte značky a firmy? 

Za zaujímavé ponuky som vždy vďačná a väčšinou spolupracujem s jednotlivými značkami dlhodobo. Vyberám si podľa toho, aká je to spoločnosť, či ju poznám a viem sa s danou značkou stotožniť, či mám k produktu nejaký vzťah alebo si viem predstaviť, že ho budem používať. Keďže som päť rokov pracovala ako riaditeľka projektu Miss Slovensko, pôsobím v rodinnej firme a vlastním eventovú agentúru, Instagramu som sa vždy venovala len okrajovo, a preto si vyberám len produkty a klientov, ktorí ma naozaj zaujmú a sú niečím špeciálni. Som veľký perfekcionista a radšej sa zameriavam na kvalitu ako na kvantitu. 

Najviac spoluprác je z oblasti fashion a beauty. Čo od vás očakávajú vaši klienti? Prečo si vyberajú práve vás, čím ste pre nich prínosom? 

Klienti ma často oslovia práve preto, lebo vedia, že s ich produktmi už mám skúsenosť, som ich zákazníkom a chcú, aby prezentácia bola prirodzená. Ďalšej skupine klientov sa páči môj životný štýl. Prevažne ide o veľa športu, zdravú stravu a celkovo akýsi „pure“ prístup. Vedia, že moja skupina sledovateľov je podobne orientovaná, čo sa, samozrejme, odrazí aj na výsledkoch úspešnosti kampane. Mnoho mojich klientov oceňuje značky, s ktorými spolupracujem, a vedia, že si vyberám dôsledne. Väčšinou majú záujem o exkluzívne a dlhodobé spolupráce, prípadne si ma vyberú vtedy, keď som v danom segmente ešte nespolupracovala s nikým z ich konkurencie. To je občas tiež veľkým lákadlom. 

Skúste percentuálne odhadnúť, koľko spoluprác prijmete a koľko odmietnete. 

Prijmem približne tridsať percent. 

Ktoré ponuky by ste určite neprijali? V čom by ste sa necítili komfortne? 

Všetky produkty, ktorým neverím, prípadne by som ich nikdy nepoužívala. Stalo sa mi, že som klienta slušne odmietla a navrhla mu pár mien, ktoré by sa na danú kampaň hodili viac. 

Musí sa vám produkt, ktorý propagujete, aj naozaj páčiť? Chcete ho zakaždým najprv sama odskúšať? 

Jedno s druhým, väčšinou spolupracujem len so značkami, ktoré mám naozaj odskúšané a ručím za ne. Alebo to môže byť nový produkt, ktorý najskôr vyskúšam na sebe a ak sa mi pozdáva, tak sa dohodneme na dlhodobom nastavení spolupráce. Väčšinou potom ide o exkluzívne spolupráce. Nie som zástanca toho, keď niekto jeden deň prezentuje produkt z jedného segmentu a na ďalší týždeň alebo deň už propaguje niečo iné. Pripadá mi to potom ako teleshoping. 

Zaspomínate si na spolupráce, ktoré boli podľa vás mimoriadne vydarené, tešili vás a priniesli aj zaujímavý výsledok? 

Všetky moje love brandy, ako sú Tiffany & Co., Kérastase, Intimissimi, Calzedonia, Armani beauty, Nespresso, kozmetika Biologique Recherche a mnoho ďalších. Sú to dlhoročné spolupráce a teším sa, že som mohla byť spojená s týmito značkami, zúčastniť sa na ich svetových eventoch a byť ich ambasádorom na Slovensku. 

Viete, čo vašich fanúšikov najviac baví, ktoré posty medzi nimi najlepšie rezonujú? 

Prirodzenosť. Vážim si ich podporu a usilujem sa im na oplátku dávať kvalitný a inšpiratívny obsah. Napríklad keď som na cestách a ľudia mi píšu, že vždy chceli dané mesto navštíviť, snažím sa im z neho ukázať čo najviac. Často dostávam otázky ohľadom môjho životného štýlu, ako sa stravujem, ako často cvičím. 

Spravujete si sociálne siete úplne sama alebo na to máte tím spolupracovníkov? Ako to vlastne funguje v praxi s líčením, česaním, stylingom či fotografovaním? 

Čo sa týka fotenia, make-upu, stylingu, mám tím ľudí, s ktorými rada spolupracujem. Veľakrát je to však skôr spontánna záležitosť a nejde len o profesionálne snímky od fotografa. Mám veľkú výhodu. Sestra dlhé roky robila stylistku a môj starší brat je fotograf. 

Koľko času trávite na Instagrame? Prezeráte si ho z pracovných dôvodov, pre inšpiráciu alebo si na ňom skôr krátite čas – tak ako bežní konzumenti? 

Instagram je pre mňa platforma, kde sa inšpirujem, či už sledujem módne vlny, trendy v bývaní a novinky z architektúry. Takisto mi pomáha pri cestovaní. Mám v ňom poukladané miesta, ktoré chcem navštíviť. Sú však dni, keď som napríklad s rodinou alebo na dovolenke a ani sa naň nepozriem. Najinšpiratívnejšie účty sú pre mňa @ariviere @fakerstrom @mvb @pernilleteisbaek. Sledujem aj krásne inšpiratívne české ženy, napríklad @monikamaresova a @ivanamentlova. 

Ako zvládate pridávať obsah v dobe, keď sa odporúča čo najviac zostávať doma a možnosti na cestovanie spojené s peknými scenériami sú obmedzené? 

Nerobí mi to problém. Momentálne môžete sledovať, že veľa času trávim v prírode, venujem sa športu a rodinnej firme. Je to pokojnejšie obdobie a zdravie sa, samozrejme, nachádza na prvom mieste. Určite by som ho neriskovala a neohrozovala blízkych len pre niekoľko fotiek.

KAROLÍNA CHOMISTEKOVÁ

instagram: @karolinachomistek
počet followerov: viac ako 150-tisíc 

Rodáčka z Oravského Podzámku sa dostala do povedomia širokej verejnosti v roku 2013. Práve vtedy zvíťazila v súťaži krásy Miss Slovensko. Od roku 2014 pôsobila na pozícii riaditeľky tejto súťaže. Naďalej sa venuje modelingu. Jej účet @karolinachomistek na Instagrame sleduje viac než 150 000 fanúšikov.

Galéria obrázkov

Časopis FOR MEN - Mojich fanúšikov najviac baví prirodzenosť
Časopis FOR MEN - Mojich fanúšikov najviac baví prirodzenosť
Časopis FOR MEN - Mojich fanúšikov najviac baví prirodzenosť
Časopis FOR MEN - Mojich fanúšikov najviac baví prirodzenosť
Časopis FOR MEN - Mojich fanúšikov najviac baví prirodzenosť

Reklamní partneri

Art / Designart-designInstagram BiznisinstagrambiznisEkonomikaekonomikaLifestylelifestyleKariérakarieraMódamodaFitnessfitnessZaujímavostizaujimavostiAuto-Motoauto-motoKultúrakulturaGadgetygadgetyŠportsportHistóriahistoriaTechnotechnoCover Storycover-storyCestovaniecestovanieVIPvipZa a Protiza-a-protiFood and Drinkfood-and-drinkRecenzierecenzieKvízkvizKalokagatiakalokagatiaPsychológiapsychologiaKeď budem veľkýked-budem-velkyTop Gastrotop-gastroFood Pornfood-pornBiznisbiznisDrink mesiacadrink-mesiacaRealityrealityReal Talkreal-talkSvetsvetsidejadranreality.jpghttp://jadran-reality.skyessidedubaisolutions.jpghttps://www.dubaisolutions.skyesallmagazine_nameČasopis FOR MENallmagazine_legendInteligentný sprievodca svetom mužaallurl_facebookhttps://www.facebook.com/formencasopis/allinzercia_pdfFORMEN_mediakit_SVK_2021.pdfxallcounter_pages100allcounter_issues6allcounter_print15000allcounter_online5000allurl_instagramhttps://www.instagram.com/formen_sk/allseo_descriptionČasopis FOR MEN je dvojmesačník určený úspešnému, cieľavedomému a duchom mladému mužovi, ktorý sa socioekonomicky radí do skupiny s nadpriemernými príjmami.
14mojich-fanusikov-najviac-bavi-prirodzenostMojich fanúšikov najviac baví prirodzenosť11yesnoNa začiatku bol pre ňu Instagram povinnosťou, postupne si túto sociálnu sieť obľúbila. Dnes patrí bývalá víťazka Miss Slovensko Karolína Chomisteková k najžiadanejším influencerkám u nás. Okrem módy ju baví aj cestovanie a trendy v bývaní. <p><strong>Prezrela som si váš Instagram, prvú fotku ste na ňom zverejnili v roku 2013 z Karlových Varov. Pamätáte si na ňu?&nbsp;</strong></p><p>Samozrejme, pamätám, bola to moja prvá účasť na festivale v Karlových Varoch a v podstate jedna z prvých aktivít a eventov, ktoré som mala ako čerstvá víťazka Miss Slovensko na zozname.&nbsp;</p><p><strong>Postupne vám na profil pribúdalo čoraz viac fotografií. Kedy ste začali brať túto sociálnu sieť vážne?&nbsp;</strong></p><p>Môj vzťah k sociálnym sieťam nebol zozačiatku veľmi pozitívny. Nikdy som totiž úplne nerozumela tomu, prečo by som mala ukazovať cudzím ľuďom skoro všetko zo svojho súkromia. Nechápala som ani, koho to vlastne zaujíma. Instagram som brala skôr ako povinnosť. Ako aktuálna miss som naň musela dávať výstupy z rôznych eventov, odprezentovať partnerov, prípadne si agentúra vyžiadala, aby som nahrala zákulisie fotenia, pretože to tak bolo dohodnuté s klientom. Vždy som si však dala záležať na tom, čo na internet dávam a ako sa prezentujem. Instagram som brala ako portfólio, ktoré je verejne dostupné. Vďaka tomu, ako sa prezentujem, si aj ľudia, ktorí ma osobne nepoznajú, môžu o mne urobiť obraz.&nbsp;</p><p><strong>Kedy sa zmenil na váš pracovný nástroj? Vedeli by ste to takto definovať?&nbsp;</strong></p><p>Od začiatku som sa snažila, aby mali moje výstupy profesionálny charakter. Veľakrát sa mi stalo, že na fotenie kampane ma vybrali aj vďaka môjmu instagramovému profilu. Instagramová platforma a online marketing sa stali novým trendom a budúcnosťou. Priamy predaj, ktorý sa dá ľahko dosiahnuť cez sociálne siete, je momentálne pre klientov efektívnejší než inzercia v tlači alebo televízii. Ďalší z veľmi dôležitých aspektov je napríklad zvýšenie povedomia o produkte a budovanie mena značky. Aj preto si firmy dávajú pozor na to, s kým sa spájajú. Práve ich prepojenie s niektorými osobami im môže pomôcť, ale aj ublížiť. Ako sa hovorí, povesť si budujete niekoľko rokov a pokaziť si ju dokážete za pár minút. Často sa mi stáva, že ma značky oslovia práve preto, že sa im páči môj spôsob prezentácie a životný štýl, v ktorom som konzistentná. Pamätám si na prvého klienta. Bol to produkt na rast mihalníc. Oslovila som teda fotografa, ktorý mi nacenil fotenie, k tomu som pridala cenu priestoru, vizážistu, mňa ako modelky a celú sumu som poslala klientovi, ktorý mi to odsúhlasil. Všetko klaplo a vzišla z toho príjemná spolupráca a skúsenosť.&nbsp;</p><p><strong>Pracujete ako profesionálna modelka. Ako veľmi je pre vás kvalitný obsah na Instagrame dôležitý?&nbsp;</strong></p><p>V dnešnej dobe už aj agentúry dbajú na prezentáciu na sociálnych sieťach. Klienti si začali vyberať aj podľa tohto kritéria.&nbsp;</p><p><strong>Už dlhšie ste vyhľadávaná influencerka a máte atraktívne spolupráce. Ako si vyberáte značky a firmy?&nbsp;</strong></p><p>Za zaujímavé ponuky som vždy vďačná a väčšinou spolupracujem s jednotlivými značkami dlhodobo. Vyberám si podľa toho, aká je to spoločnosť, či ju poznám a viem sa s danou značkou stotožniť, či mám k produktu nejaký vzťah alebo si viem predstaviť, že ho budem používať. Keďže som päť rokov pracovala ako riaditeľka projektu Miss Slovensko, pôsobím v rodinnej firme a vlastním eventovú agentúru, Instagramu som sa vždy venovala len okrajovo, a preto si vyberám len produkty a klientov, ktorí ma naozaj zaujmú a sú niečím špeciálni. Som veľký perfekcionista a radšej sa zameriavam na kvalitu ako na kvantitu.&nbsp;</p><p><strong>Najviac spoluprác je z oblasti fashion a beauty. Čo od vás očakávajú vaši klienti? Prečo si vyberajú práve vás, čím ste pre nich prínosom?</strong>&nbsp;</p><p>Klienti ma často oslovia práve preto, lebo vedia, že s ich produktmi už mám skúsenosť, som ich zákazníkom a chcú, aby prezentácia bola prirodzená. Ďalšej skupine klientov sa páči môj životný štýl. Prevažne ide o veľa športu, zdravú stravu a celkovo akýsi „pure“ prístup. Vedia, že moja skupina sledovateľov je podobne orientovaná, čo sa, samozrejme, odrazí aj na výsledkoch úspešnosti kampane. Mnoho mojich klientov oceňuje značky, s ktorými spolupracujem, a vedia, že si vyberám dôsledne. Väčšinou majú záujem o exkluzívne a dlhodobé spolupráce, prípadne si ma vyberú vtedy, keď som v danom segmente ešte nespolupracovala s nikým z ich konkurencie. To je občas tiež veľkým lákadlom.&nbsp;</p><p><strong>Skúste percentuálne odhadnúť, koľko spoluprác prijmete a koľko odmietnete.&nbsp;</strong></p><p>Prijmem približne tridsať percent.&nbsp;</p><p><strong>Ktoré ponuky by ste určite neprijali? V čom by ste sa necítili komfortne?&nbsp;</strong></p><p>Všetky produkty, ktorým neverím, prípadne by som ich nikdy nepoužívala. Stalo sa mi, že som klienta slušne odmietla a navrhla mu pár mien, ktoré by sa na danú kampaň hodili viac.&nbsp;</p><p><strong>Musí sa vám produkt, ktorý propagujete, aj naozaj páčiť? Chcete ho zakaždým najprv sama odskúšať?&nbsp;</strong></p><p>Jedno s druhým, väčšinou spolupracujem len so značkami, ktoré mám naozaj odskúšané a ručím za ne. Alebo to môže byť nový produkt, ktorý najskôr vyskúšam na sebe a ak sa mi pozdáva, tak sa dohodneme na dlhodobom nastavení spolupráce. Väčšinou potom ide o exkluzívne spolupráce. Nie som zástanca toho, keď niekto jeden deň prezentuje produkt z jedného segmentu a na ďalší týždeň alebo deň už propaguje niečo iné. Pripadá mi to potom ako teleshoping.&nbsp;</p><p><strong>Zaspomínate si na spolupráce, ktoré boli podľa vás mimoriadne vydarené, tešili vás a priniesli aj zaujímavý výsledok?&nbsp;</strong></p><p>Všetky moje love brandy, ako sú Tiffany &amp; Co., Kérastase, Intimissimi, Calzedonia, Armani beauty, Nespresso, kozmetika Biologique Recherche a mnoho ďalších. Sú to dlhoročné spolupráce a teším sa, že som mohla byť spojená s týmito značkami, zúčastniť sa na ich svetových eventoch a byť ich ambasádorom na Slovensku.&nbsp;</p><p><strong>Viete, čo vašich fanúšikov najviac baví, ktoré posty medzi nimi najlepšie rezonujú?</strong>&nbsp;</p><p>Prirodzenosť. Vážim si ich podporu a usilujem sa im na oplátku dávať kvalitný a inšpiratívny obsah. Napríklad keď som na cestách a ľudia mi píšu, že vždy chceli dané mesto navštíviť, snažím sa im z neho ukázať čo najviac. Často dostávam otázky ohľadom môjho životného štýlu, ako sa stravujem, ako často cvičím.&nbsp;</p><p><strong>Spravujete si sociálne siete úplne sama alebo na to máte tím spolupracovníkov? Ako to vlastne funguje v praxi s líčením, česaním, stylingom či fotografovaním?&nbsp;</strong></p><p>Čo sa týka fotenia, make-upu, stylingu, mám tím ľudí, s ktorými rada spolupracujem. Veľakrát je to však skôr spontánna záležitosť a nejde len o profesionálne snímky od fotografa. Mám veľkú výhodu. Sestra dlhé roky robila stylistku a môj starší brat je fotograf.&nbsp;</p><p><strong>Koľko času trávite na Instagrame? Prezeráte si ho z pracovných dôvodov, pre inšpiráciu alebo si na ňom skôr krátite čas – tak ako bežní konzumenti?&nbsp;</strong></p><p>Instagram je pre mňa platforma, kde sa inšpirujem, či už sledujem módne vlny, trendy v bývaní a novinky z architektúry. Takisto mi pomáha pri cestovaní. Mám v ňom poukladané miesta, ktoré chcem navštíviť. Sú však dni, keď som napríklad s rodinou alebo na dovolenke a ani sa naň nepozriem. Najinšpiratívnejšie účty sú pre mňa @ariviere @fakerstrom @mvb @pernilleteisbaek. Sledujem aj krásne inšpiratívne české ženy, napríklad @monikamaresova a @ivanamentlova.&nbsp;</p><p><strong>Ako zvládate pridávať obsah v dobe, keď sa odporúča čo najviac zostávať doma a možnosti na cestovanie spojené s peknými scenériami sú obmedzené?&nbsp;</strong></p><p>Nerobí mi to problém. Momentálne môžete sledovať, že veľa času trávim v prírode, venujem sa športu a rodinnej firme. Je to pokojnejšie obdobie a zdravie sa, samozrejme, nachádza na prvom mieste. Určite by som ho neriskovala a neohrozovala blízkych len pre niekoľko fotiek.</p><h3>KAROLÍNA CHOMISTEKOVÁ</h3><p><strong>instagram: </strong><a href="https://www.instagram.com/karolinachomistek/" rel="noopener noreferrer" target="_blank"><strong>@karolinachomistek</strong></a><strong> <br>počet followerov: viac ako 150-tisíc&nbsp;</strong></p><p>Rodáčka z Oravského Podzámku sa dostala do povedomia širokej verejnosti v roku 2013. Práve vtedy zvíťazila v súťaži krásy Miss Slovensko. Od roku 2014 pôsobila na pozícii riaditeľky tejto súťaže. Naďalej sa venuje modelingu. Jej účet @karolinachomistek na Instagrame sleduje viac než 150 000 fanúšikov.</p>5no0000-00-00for-men-2020-1212/20202020-12-04<h3>Milí čitatelia,&nbsp;</h3><p>ani sme sa nenazdali a je tu posledné tohtoročné číslo vášho obľúbeného časopisu FORMEN. Obdobie Vianoc a prelomu rokov zakaždým prináša priestor na bilancovanie. Prehodnocujeme, čo sa podarilo a čo nie, čo možno vylepšiť, dávame si rôzne predsavzatia. V redakcii FORMEN považujeme za veľký úspech, že sme zvládli prvý rok v novom dizajne a s novým tímom. Aj rastúci počet čitateľov a pozitívnych spätných väzieb nám dáva jasné znamenie, aby sme pokračovali v tom, čo robíme. Samozrejme, vždy existuje priestor na zlepšenie, preto sme vďační za každú odozvu, ktorú od vás dostávame.&nbsp;</p><p>V novom roku pre vás chystáme veľké prekvapenie – časopis FORWOMEN, ktorý je našou odpoveďou na množstvo otázok, či podobný magazín neurobíme i pre ženy. Pevne verím, že FORWOMEN si nájde stále miesto aj u vás doma. Titulku prvého čísla bude zdobiť Veronika Cifrová Ostrihoňová.&nbsp;</p><p>Z pozície šéfredaktora a spolumajiteľa by som sa na záver rád poďakoval celému tímu, bez ktorého by časopis neexistoval. Ďakujem teda môjmu parťákovi a obchodnému riaditeľovi Majovi za neopísateľný prínos „nášmu vášmu“ časopisu, CEO Danke, ktorá prebdela nejednu noc pri čítaní FORMEN-u, obchodnému a marketingovému tímu, konkrétne Paťke a Terke, za celoročné úsilie, redakcii a externým kolegom za kvalitné a inšpiratívne články, nemenej grafikovi Jozefovi Hupkovi a fotografovi Peťovi Plichtovi za nasadenie pri dotváraní príspevkov, všetkým obchodným partnerom za skvelú spoluprácu a známym osobnostiam za ich podporu. Vďaka patrí v neposlednom rade aj vám – za pretrvávajúcu priazeň. Bez vás by FORMEN nebol tým, čím je.&nbsp;</p><p>Prajem vám pokojné a štedré Vianoce, úspešný vstup do nového roka, viac lásky, pokoja a vzájomnej tolerancie. Tiež vám želám, aby ste míňali čo najmenej energie na veci, ktoré nezmeníte a ktoré uberajú na kvalite vášho života.&nbsp;</p><p>Dovidenia v novom roku, priatelia!</p>yesInstagram Biznisinstagrambiznis
na-com-zaraba-smotanka-americkeho-rappuNa čom zarába smotánka amerického rappu1for-men-2020-01
specialistka-na-zdravy-zivotny-stylŠpecialistka na zdravý životný štýl20for-men-2022-02-03
beletrizovany-zivotopis-s-obrazkamiBeletrizovaný životopis s obrázkami11for-men-2020-09
co-dali-slovaci-svetuČo dali slováci svetu?14for-men-2020-12
krasa-z-vtacej-perspektivyKrása z vtáčej perspektívy14for-men-2020-12
ohuril-arnolda-potom-ho-vykolajilOhúril Arnolda, potom ho vykoľajil14for-men-2020-12