Časopis FOR MEN - Moma

Moma

Lifestyle20. marec 2020 Vyšlo v čísle: 03/2020

Martina Horňáková, viac známa ako Moma, patrí k top slovenským influencerom, aj keď tento termín sama neobľubuje a nazýva sa radšej kreatívnym tvorcom. Na youtube má takmer päťstotisíc sledovateľov, na instagrame sa číslo šplhá na šesťstotisíc. Sociálne siete ju živia a klientov si veľmi dôsledne vyberá.

Stále veríte, že instagram je médium, ktoré nespravodlivo a úplným nedopatrením spravilo z pár mladých „deciek” boháčov? Príbeh Momy vás presvedčí, že ste nepochopili jednoduchú pravdu: Je to biznis ako každý iný. Ak na chvíľu vypustíte, že je reč o sociálnych sietiach a výraz influencer zameníte za podnikateľ, zistíte, že táto 22-ročná slečna robí presne to, čo každý dobrý biznismen. Rozmýšľa strategicky a výhľadovo, pestuje si lojálne a dlhodobé vzťahy s klientmi, pomaly, veľmi disciplinovane rozširuje svoju pôsobnosť aj za hranice regiónu a nezabúda na spoločenskú zodpovednosť.

Kedy sa začal odvíjať príbeh Momy?

Svojej tvorbe sa venujem od dvanástich. Začalo to mikrofacebookovou stránkou, na ktorej som zdieľala beauty tipy. V tej dobe tu nikto niečo podobné nerobil. Z toho sa odvinul blog, ktorý bol jedným z prvých v Čechách a na Slovensku, v pätnástich som prešla na youtube. To bol primárny cieľ už od začiatku. Od desiatich rokov som sledovala zahraničné youtuberky. V tých časoch som sama nemala odvahu posadiť sa pred kameru. Dnes robím youtube aj instagram fulltime.

Spomínaš si, kedy boli čísla na tvojom instagrame prvý raz relevantné?

V období, keď som začala aktívnejšie prispievať na youtube, instagram práve zažíval svetový boom. Bola som s priateľmi na festivale v Trenčíne, keď prišiel prvý míľnik – 10 tisíc followerov. To bolo výnimočné, bol to myslím rok 2015 a na Slovensku to stále nebola silná platforma. Keď sa na displeji objavilo 10k, uvedomila som si, že to skutočne rastie a okolo mňa sa vytvára veľká komunita ľudí. Zlomový moment bol, keď som začala chodiť s vtedajším priateľom Exploitedom, na youtube mal väčšiu základňu fanúšikov. Čiastočne za to teda vďačím aj jemu, lebo ma predstavil komunite, ktorá ma dovtedy nesledovala. Teraz sa blížim na úroveň 600k, čo už začína byť nepredstaviteľné číslo.


Galéria obrázkov

Časopis FOR MEN - Moma
Časopis FOR MEN - Moma
Časopis FOR MEN - Moma
Časopis FOR MEN - Moma

Reklamní partneri

Art / Designart-designInstagram BiznisinstagrambiznisEkonomikaekonomikaLifestylelifestyleKariérakarieraMódamodaFitnessfitnessZaujímavostizaujimavostiAuto-Motoauto-motoKultúrakulturaGadgetygadgetyŠportsportHistóriahistoriaTechnotechnoCover Storycover-storyCestovaniecestovanieVIPvipZa a Protiza-a-protiFood and Drinkfood-and-drinkRecenzierecenzieKvízkvizKalokagatiakalokagatiaPsychológiapsychologiaKeď budem veľkýked-budem-velkyTop Gastrotop-gastroFood Pornfood-pornBiznisbiznisDrink mesiacadrink-mesiacaRealityrealityReal Talkreal-talkSvetsvetsidejadranreality.jpghttp://jadran-reality.skyessidedubaisolutions.jpghttps://www.dubaisolutions.skyesallmagazine_nameČasopis FOR MENallmagazine_legendInteligentný sprievodca svetom mužaallurl_facebookhttps://www.facebook.com/formencasopis/allinzercia_pdfFORMEN_mediakit_SVK_2021.pdfxallcounter_pages100allcounter_issues6allcounter_print15000allcounter_online5000allurl_instagramhttps://www.instagram.com/formen_sk/allseo_descriptionČasopis FOR MEN je dvojmesačník určený úspešnému, cieľavedomému a duchom mladému mužovi, ktorý sa socioekonomicky radí do skupiny s nadpriemernými príjmami.
7momaMoma13yesnoMartina Horňáková, viac známa ako Moma, patrí k top slovenským influencerom, aj keď tento termín sama neobľubuje a nazýva sa radšej kreatívnym tvorcom. Na youtube má takmer päťstotisíc sledovateľov, na instagrame sa číslo šplhá na šesťstotisíc. Sociálne siete ju živia a klientov si veľmi dôsledne vyberá.<p><strong>Stále veríte, že instagram je médium, ktoré nespravodlivo a úplným nedopatrením spravilo z pár mladých „deciek” boháčov? Príbeh Momy vás presvedčí, že ste nepochopili jednoduchú pravdu: Je to biznis ako každý iný. Ak na chvíľu vypustíte, že je reč o sociálnych sietiach a výraz influencer zameníte za podnikateľ, zistíte, že táto 22-ročná slečna robí presne to, čo každý dobrý biznismen. Rozmýšľa strategicky a výhľadovo, pestuje si lojálne a dlhodobé vzťahy s klientmi, pomaly, veľmi disciplinovane rozširuje svoju pôsobnosť aj za hranice regiónu a nezabúda na spoločenskú zodpovednosť.</strong></p><h3>Kedy sa začal odvíjať príbeh Momy?</h3><p>Svojej tvorbe sa venujem od dvanástich. Začalo to mikrofacebookovou stránkou, na ktorej som zdieľala beauty tipy. V tej dobe tu nikto niečo podobné nerobil. Z toho sa odvinul blog, ktorý bol jedným z prvých v Čechách a na Slovensku, v pätnástich som prešla na youtube. To bol primárny cieľ už od začiatku. Od desiatich rokov som sledovala zahraničné youtuberky. V tých časoch som sama nemala odvahu posadiť sa pred kameru. Dnes robím youtube aj instagram fulltime.</p><h3>Spomínaš si, kedy boli čísla na tvojom instagrame prvý raz relevantné?</h3><p>V období, keď som začala aktívnejšie prispievať na youtube, instagram práve zažíval svetový boom. Bola som s priateľmi na festivale v Trenčíne, keď prišiel prvý míľnik – 10 tisíc followerov. To bolo výnimočné, bol to myslím rok 2015 a na Slovensku to stále nebola silná platforma. Keď sa na displeji objavilo 10k, uvedomila som si, že to skutočne rastie a okolo mňa sa vytvára veľká komunita ľudí. Zlomový moment bol, keď som začala chodiť s vtedajším priateľom Exploitedom, na youtube mal väčšiu základňu fanúšikov. Čiastočne za to teda vďačím aj jemu, lebo ma predstavil komunite, ktorá ma dovtedy nesledovala. Teraz sa blížim na úroveň 600k, čo už začína byť nepredstaviteľné číslo.</p><p><br></p>4yes0000-00-00for-men-2020-0303/20202020-03-20<h3>Milí čitatelia,</h3><p>opäť prišiel čas, keď Vás nový Formen teší ešte viac, dobré články, rubriky, zábava a ďaľšie témy, čo to z kariéry aj z rapovej scény. Ekonomika, koronavírus, čaká nás rast či prepad? Každého dnes zaujíma, aký tvrdý bude dopad. Už je marec, cvičiť do plaviek nám treba, ak sa rozhodnete, Imrich Tobiaš je vo fitness trieda, Krásne autá, cestovanie, štýlové jachty a rumy, pri ceste do Chorvátska nezabudnite kuny! Pozrieme sa, či alkohol škodí, nech pijete vonku a či doma, ako stavať úspešný biznis, prezradí influencerka Moma. Všetci smútime, hlavami krútime, opustil nás Kobe, jeden z TOP basketbalistov, aký skóroval v našej dobe. Zvláštny editoriál, pýtate sa prečo? Mám totiž tú česť, privítať na obálke legendu rapu, Majka Spirita z H16! :)</p>yesLifestylelifestyle
umenie-hladat-to-dobreUmenie hľadať to dobré9for-men-2020-06
strucny-sprievodca-efektivnym-klamanimStručný sprievodca efektívnym klamaním7for-men-2020-03
hlavne-je-vytrvatHlavné je vytrvať15for-men-2021-01
ing-nikola-bielekovaIng. Nikola Bieleková7for-men-2020-03
na-festivale-nesputanych-kovbojovNa festivale nespútaných kovbojov7for-men-2020-03
self-development-sanca-na-svetlejsie-zajtrajskySelf development šanca na svetlejšie zajtrajšky?7for-men-2020-03