Časopis FOR MEN - Z kvality nepoľavujeme. Zákazníci by podvod odhalili

Z kvality nepoľavujeme. Zákazníci by podvod odhalili

Lifestyle01. apríl 2021 Vyšlo v čísle: 04-05/2021

Keď Ivan Ducko a jeho manželka Michaela Ducková vstupovali na trh s potravinami, ich nápoj bol asi prvým na svete, ktorý sa dal považovať za funkčný. Napriek tomu trvalo dlho, kým sa dalo hovoriť o samostatnom trhovom segmente. Museli si ho totiž vytvoriť.

Nápad, ktorý vznikol ako reakcia na potrebu mnohých ľudí z bezprostredného okolia, sa na prelome rokov 2000 a 2001 začal meniť na realitu. Vznikalo niečo, čo nemalo obdobu. Nealkoholický nápoj so schopnosťou rýchlejšie odbúravať z tela alkohol. Hoci šlo o prevratnú myšlienku, reakcie obchodníkov boli spočiatku skeptické. Nič také totiž neexistovalo. Presadenie tejto inovácie si vyžadovalo veľkú dávku trpezlivosti a chápania trhových dynamík nielen u nás. Vďaka odhodlaniu a presvedčeniu sú tieto unikátne produkty dostupné v rôznych krajinách sveta. Dokonca aj tam, kde by ste to čakali najmenej. 

Po rokoch nastala zmena a odrazu sa vaše výrobky ocitli na regáloch s ďalšími funkčnými nápojmi. Nie je o to náročnejšie odolávať tlaku zo strany konkurencie? 

Trh sa zaplnil rôznymi podobnými výrobkami, ale platí, že každá minca má dve strany. Je dobré, že pribúda viac kvalitných funkčných potravín, ktoré prinášajú osoh konzumentovi, na druhej strane je veľa takých, ktoré sa prospešne len tvária. Z vlastnej skúsenosti vieme, že absolútna väčšina firiem, aj tých veľkých, len kopíruje. Nemajú vlastný výskum, len si prečítajú zloženie, prevezmú nápad a celé to zabalia do peknej marketingovej bubliny. Nemajú predstavu, čo dané látky vlastne spôsobujú v tele človeka a ako sa navzájom ovplyvňujú. Ich cieľom je dať na trh podobný a lacnejší produkt. Určite si viete predstaviť, ako môže vyzerať kópia ikstej kópie originálu – ako v hre tichá pošta, kde si hráči postupne šuškajú jednu vetu. Je smutné, že podobné firmy takto dokážu spáliť veľa dobrého. 

Stalo sa to aj vám? 

Samozrejme. Šesť mesiacov po medzinárodnej výstave ANUGA v Nemecku, kde sme svetu ukázali náš unikátny ALCOHOL KILLER, som mal na stole osemnásť plagiátov, z toho tri ukradli aj našu registrovanú medzinárodnú ochrannú známku. Aj nás to tešilo, lebo nám to potvrdilo, že máme niečo naozaj unikátne a vzácne. Vedeli sme, že konkurencia na seba nedá dlho čakať, ale nerobili sme si z nej ťažkú hlavu. Hoci naše nápoje vyzerajú celkom jednoducho, v skutočnosti sú dosť komplikované. Za celú tú dobu žiadna firma nedokázala skopírovať účinky nášho nápoja. 

Pri funkčných nápojoch hovoríme o pozitívnom vplyve na organizmus, určitom preukázateľnom zlepšení. Ako sa vám darí pravidelne dosahovať také vynikajúce výsledky v testoch aj medzi hodnoteniami zákazníkov? 

Mali sme veľké šťastie. Od začiatku sme boli obklopení skvelými ľuďmi – farmaceutmi, lekármi, biochemikmi, liečiteľmi čínskej tradičnej medicíny a ajurvédy, ktorí formovali náš prístup k životu a následné smerovanie vývoja našich produktov. Inšpiráciou sa pre nás stala asi tá najstaršia kniha na svete, I-ťing – Kniha premien, ktorá sa datuje do obdobia spred vyše 6 000 rokov. Vysvetľuje, že všade naokolo, ale aj v nás samotných, musí existovať rovnováha v každom aspekte života. Dôsledne sme sa snažili pretaviť túto filozofiu do našich nápojov. Počnúc výberom vysoko kvalitných surovín, ktoré pôsobia harmonicky a synergicky na naše zdravie na biochemickej úrovni, až po použitie kvalitnej pramenitej vody. 

V porovnaní s inými podobnými nápojmi na trhu sú tie vaše označené názvom Killer a zároveň skratkou Beta G. Kombinácia týchto výrazov zrejme nie je náhodná – čo sa za nimi skrýva? 

Naše nápoje sme pomenovali na počesť NK buniek – Natural Killer Cells. Tie majú rýchlejšiu imunitnú odozvu ako náš vrodený imunitný systém. Na rozdiel od bežných imunitných buniek dokážu rozpoznať a zabiť nádorové bunky, ako aj bunky, ktoré sú napadnuté vírusmi. Bez nich by náš život trval veľmi krátko. Ako prví na svete sme navyše v nápojoch začali používať jeden z najsilnejších imunomodulátorov – betaGLUCANTM. Ten predovšetkým potenciuje našu imunitnú odozvu, stimuluje makrofágy, ktoré stoja v prvej línii obranyschopnosti organizmu voči baktériám, vírusom a patogénom. Jeho celkový význam a silu si však ľudia ešte úplne neuvedomujú. Používame jedinečný betaglukán, ktorý iné firmy nemajú. Patrí to k nášmu rodinnému know-how, keďže práve výskumu betaglukánov zasvätila moja mama časť svojho profesionálneho života. 

Na obaloch podobných výrobkov sa často zdôrazňujú najmä hodnoty pridaných látok. Je však vyššie množstvo látok naozaj prospešnejšie? 

Existuje veľa firiem, ktoré chcú pretromfnúť konkurenciu. Riešenie sa ponúka samo – použijú viac kľúčovej suroviny. Lenže ak za tými firmami nestojí niekto, kto má skutočné vedomosti, a tým nemyslím človeka, ktorý prešiel nejakým rýchlokurzom či školením, tak to môže mať fatálne následky. V obchodoch vidíme vysoko proteínové cestoviny, müsli tyčinky, jogurty, čokoládu, tvaroh, mlieko, ale už aj šampón či gél na vlasy… Hotové šialenstvo, nemyslíte? Zažívame éru proteínov a kolagénu. Keď však navštívite oddelenia dialýzy, nájdete tam mladých ľudí, ktorí prišli priamo z fitka. Prečo? Pretože ich diétne programy sú nevyvážené a nabité takým množstvom proteínov, aké vyvoláva neuveriteľný nápor na obličky. Tie to v určitom okamihu nevydržia a skolabujú. 

Vaše nápoje sú v skutku inovatívne a líšia sa od iných výrobcov. 

Ideme vlastnou cestou. Naše nápoje koncipujeme multidisciplinárne. Všetky zvyšujú imunitu, majú priaznivý vplyv na srdcovo-cievny systém, pôsobia na rôznych úrovniach a synergicky ovplyvňujú rôzne procesy v tele. Ak ovplyvňujete alebo potenciujete jeden proces, vplývate tým na všetky ostatné orgány a procesy. Nie je to len o jednej funkcii. 

Oproti rôznym chuťovým variantom konkurencie sa zameriavate na rozličné špecifické potreby ľudí. V čom sa vaše bioaktívne vody líšia od tých vitamínových? 

Vitamínové vody sú v podstate vody obohatené vitamínmi a jedným alebo dvoma minerálmi, ktoré majú nízku biologickú využiteľnosť. Najčastejšie obsahujú fruktózu alebo umelé sladidlá. Naproti tomu naše bioaktívne vody obsahujú už zmienený betaGLUCANTM a predovšetkým komplex 74 bioaktívnych minerálov a stopových prvkov. Tie sú dôležité pre všetky biochemické procesy v tele. Majú nulovú kalorickú hodnotu a neobsahujú žiaden cukor ani umelé sladidlá. 

Exportujete aj do cudziny. Distribútorov máte v Botswane, Juhoafrickej republike, Číne, Bolívii či na Ukrajine. Zostáva produkt napriek tomu rovnaký, alebo je pre menej rozvinuté regióny „lacnejší“ už zložením? 

Vážime si našich zákazníkov. Je nám jedno, odkiaľ sú. Každý by mal dostať tú istú kvalitu. Koniec koncov, ak ľudia cestujú a nájdu náš produkt v zahraničí, je neprípustné, aby zistili, že to, čo pijú a za čo si zaplatili s očakávaním istého účinku, je nekvalitný podfuk. Keďže naše nápoje vyrábame predovšetkým s myšlienkou produktu, ktorý by sme chceli sami „pre seba“, našich priateľov a fanúšikov, pri výrobe nerobíme žiadne rozdiely. Používame tú istú receptúru pre všetky trhy. 

Predsa len, máte aj produkty, ktoré sú vytvorené pre iné trhy? Keďže vaše nápoje sú o čosi drahšie než tie bežné, nemali ste v úmysle vytvoriť niečo cenovo dostupnejšie? 

Áno, vytvárame aj špecifické produkty pre zahraničné trhy. Stále však musia spĺňať všetky princípy našej firemnej filozofie. Potenciálni zákazníci nás už žiadali aj o lacnejšie verzie. Presnejšie, chceli, aby sme nepoužívali drahé suroviny, ale ponechali názov, náš brand, a hlavne chceli, aby bol produkt lacný. To predsa nejde. Veď takýto podvod by spotrebiteľ ihneď odhalil a to by poškodilo naše dobré a dlhodobo budované meno. Naše nápoje sú známe práve tým, že naozaj fungujú. Zákazník to často zistí do tridsiatich minút. 

Vaše výrobky právom patria medzi prémiové. Prejavuje sa to aj na ich účinkoch? 

Aby sme dosiahli želané pôsobenie na organizmus, dôsledne vyberáme prírodné suroviny najvyššej kvality. A tie majú aj adekvátnu cenu. Kompromisy nerobíme. Lepšie to možno vysvetlím na príklade. Na svete máte stovky dodávateľov koenzýmu Q10. Ide o surovinu, ktorá je mimoriadne citlivá na vlhkosť, teplotu a svetlo. Podľa výskumu je väčšinou nefunkčná už v prístave odoslania. My používame patentovanou nanotechnológiou kapsulovaný koenzým Q10, ktorý nedotknutý prežije aj „kúpeľ“ v žalúdku. V nápoji Bad Sex Killer, určenom na zvýšenie sexuálneho pôžitku a vnútornej energie, používame dvanásťročný kórejský ženšen. Nie čínsky či vietnamský. Tieto suroviny majú nielen o tisícky eur vyššiu cenu, ale predovšetkým diametrálne odlišné účinky. Pre dosiahnutie želaných účinkov je dôležitá kombinácia navzájom interagujúcich látok, ale aj ich správne dávkovanie, ktoré pôsobí synergicky na rôznych úrovniach. 

Priznám sa, že ja skoro vôbec nepijem alkohol, ale niekoľkokrát som pil váš ALCOHOL KILLER a subjektívne som sa cítil lepšie. 

Máme veľa zákazníkov, ktorí nepijú alkohol vôbec, prípadne naozaj zriedka. Nedajú na ALCOHOL KILLER dopustiť. Okrem toho, že regeneruje pečeň, podporuje i trávenie. Naviac, v Číne zistili, že v tele vyrovnáva energie jin a jang. A to je naozajstné zadosťučinenie, že sa nám darí napĺňať našu filozofiu, podľa ktorej má byť všetko v rovnováhe a vzájomnej harmónii. Mnohí zákazníci sa nám priznali, že naše nápoje už pije celá ich rodina. To je niečo, čo nás naozaj napĺňa.

www.alcoholkiller.com
www.spacelabdrinks.com

Galéria obrázkov

Časopis FOR MEN - Z kvality nepoľavujeme. Zákazníci by podvod odhalili
Časopis FOR MEN - Z kvality nepoľavujeme. Zákazníci by podvod odhalili
Časopis FOR MEN - Z kvality nepoľavujeme. Zákazníci by podvod odhalili
Časopis FOR MEN - Z kvality nepoľavujeme. Zákazníci by podvod odhalili
Časopis FOR MEN - Z kvality nepoľavujeme. Zákazníci by podvod odhalili

Reklamní partneri

Art / Designart-designInstagram BiznisinstagrambiznisEkonomikaekonomikaLifestylelifestyleKariérakarieraMódamodaFitnessfitnessZaujímavostizaujimavostiAuto-Motoauto-motoKultúrakulturaGadgetygadgetyŠportsportHistóriahistoriaTechnotechnoCover Storycover-storyCestovaniecestovanieVIPvipZa a Protiza-a-protiFood and Drinkfood-and-drinkRecenzierecenzieKvízkvizKalokagatiakalokagatiaPsychológiapsychologiaKeď budem veľkýked-budem-velkyTop Gastrotop-gastroFood Pornfood-pornBiznisbiznisDrink mesiacadrink-mesiacaRealityrealityReal Talkreal-talkSvetsvetsidejadranreality.jpghttp://jadran-reality.skyessidedubaisolutions.jpghttps://www.dubaisolutions.skyesallmagazine_nameČasopis FOR MENallmagazine_legendInteligentný sprievodca svetom mužaallurl_facebookhttps://www.facebook.com/formencasopis/allinzercia_pdfFORMEN_mediakit_SVK_2021.pdfxallcounter_pages100allcounter_issues6allcounter_print15000allcounter_online5000allurl_instagramhttps://www.instagram.com/formen_sk/allseo_descriptionČasopis FOR MEN je dvojmesačník určený úspešnému, cieľavedomému a duchom mladému mužovi, ktorý sa socioekonomicky radí do skupiny s nadpriemernými príjmami.
16z-kvality-nepolavujeme-zakaznici-by-podvod-odhaliliZ kvality nepoľavujeme. Zákazníci by podvod odhalili13yesnoKeď Ivan Ducko a jeho manželka Michaela Ducková vstupovali na trh s potravinami, ich nápoj bol asi prvým na svete, ktorý sa dal považovať za funkčný. Napriek tomu trvalo dlho, kým sa dalo hovoriť o samostatnom trhovom segmente. Museli si ho totiž vytvoriť. <p>Nápad, ktorý vznikol ako reakcia na potrebu mnohých ľudí z bezprostredného okolia, sa na prelome rokov 2000 a 2001 začal meniť na realitu. Vznikalo niečo, čo nemalo obdobu. Nealkoholický nápoj so schopnosťou rýchlejšie odbúravať z tela alkohol. Hoci šlo o prevratnú myšlienku, reakcie obchodníkov boli spočiatku skeptické. Nič také totiž neexistovalo. Presadenie tejto inovácie si vyžadovalo veľkú dávku trpezlivosti a chápania trhových dynamík nielen u nás. Vďaka odhodlaniu a presvedčeniu sú tieto unikátne produkty dostupné v rôznych krajinách sveta. Dokonca aj tam, kde by ste to čakali najmenej.&nbsp;</p><p><strong>Po rokoch nastala zmena a odrazu sa vaše výrobky ocitli na regáloch s ďalšími funkčnými nápojmi. Nie je o to náročnejšie odolávať tlaku zo strany konkurencie?&nbsp;</strong></p><p>Trh sa zaplnil rôznymi podobnými výrobkami, ale platí, že každá minca má dve strany. Je dobré, že pribúda viac kvalitných funkčných potravín, ktoré prinášajú osoh konzumentovi, na druhej strane je veľa takých, ktoré sa prospešne len tvária. Z vlastnej skúsenosti vieme, že absolútna väčšina firiem, aj tých veľkých, len kopíruje. Nemajú vlastný výskum, len si prečítajú zloženie, prevezmú nápad a celé to zabalia do peknej marketingovej bubliny. Nemajú predstavu, čo dané látky vlastne spôsobujú v tele človeka a ako sa navzájom ovplyvňujú. Ich cieľom je dať na trh podobný a lacnejší produkt. Určite si viete predstaviť, ako môže vyzerať kópia ikstej kópie originálu – ako v hre tichá pošta, kde si hráči postupne šuškajú jednu vetu. Je smutné, že podobné firmy takto dokážu spáliť veľa dobrého.&nbsp;</p><p><strong>Stalo sa to aj vám?&nbsp;</strong></p><p>Samozrejme. Šesť mesiacov po medzinárodnej výstave ANUGA v Nemecku, kde sme svetu ukázali náš unikátny ALCOHOL KILLER, som mal na stole osemnásť plagiátov, z toho tri ukradli aj našu registrovanú medzinárodnú ochrannú známku. Aj nás to tešilo, lebo nám to potvrdilo, že máme niečo naozaj unikátne a vzácne. Vedeli sme, že konkurencia na seba nedá dlho čakať, ale nerobili sme si z nej ťažkú hlavu. Hoci naše nápoje vyzerajú celkom jednoducho, v skutočnosti sú dosť komplikované. Za celú tú dobu žiadna firma nedokázala skopírovať účinky nášho nápoja.&nbsp;</p><p><strong>Pri funkčných nápojoch hovoríme o pozitívnom vplyve na organizmus, určitom preukázateľnom zlepšení. Ako sa vám darí pravidelne dosahovať také vynikajúce výsledky v testoch aj medzi hodnoteniami zákazníkov?&nbsp;</strong></p><p>Mali sme veľké šťastie. Od začiatku sme boli obklopení skvelými ľuďmi – farmaceutmi, lekármi, biochemikmi, liečiteľmi čínskej tradičnej medicíny a ajurvédy, ktorí formovali náš prístup k životu a následné smerovanie vývoja našich produktov. Inšpiráciou sa pre nás stala asi tá najstaršia kniha na svete, I-ťing – Kniha premien, ktorá sa datuje do obdobia spred vyše 6 000 rokov. Vysvetľuje, že všade naokolo, ale aj v nás samotných, musí existovať rovnováha v každom aspekte života. Dôsledne sme sa snažili pretaviť túto filozofiu do našich nápojov. Počnúc výberom vysoko kvalitných surovín, ktoré pôsobia harmonicky a synergicky na naše zdravie na biochemickej úrovni, až po použitie kvalitnej pramenitej vody.&nbsp;</p><p><strong>V porovnaní s inými podobnými nápojmi na trhu sú tie vaše označené názvom Killer a zároveň skratkou Beta G. Kombinácia týchto výrazov zrejme nie je náhodná – čo sa za nimi skrýva?</strong>&nbsp;</p><p>Naše nápoje sme pomenovali na počesť NK buniek – Natural Killer Cells. Tie majú rýchlejšiu imunitnú odozvu ako náš vrodený imunitný systém. Na rozdiel od bežných imunitných buniek dokážu rozpoznať a zabiť nádorové bunky, ako aj bunky, ktoré sú napadnuté vírusmi. Bez nich by náš život trval veľmi krátko. Ako prví na svete sme navyše v nápojoch začali používať jeden z najsilnejších imunomodulátorov – betaGLUCANTM. Ten predovšetkým potenciuje našu imunitnú odozvu, stimuluje makrofágy, ktoré stoja v prvej línii obranyschopnosti organizmu voči baktériám, vírusom a patogénom. Jeho celkový význam a silu si však ľudia ešte úplne neuvedomujú. Používame jedinečný betaglukán, ktorý iné firmy nemajú. Patrí to k nášmu rodinnému know-how, keďže práve výskumu betaglukánov zasvätila moja mama časť svojho profesionálneho života.&nbsp;</p><p><strong>Na obaloch podobných výrobkov sa často zdôrazňujú najmä hodnoty pridaných látok. Je však vyššie množstvo látok naozaj prospešnejšie?</strong>&nbsp;</p><p>Existuje veľa firiem, ktoré chcú pretromfnúť konkurenciu. Riešenie sa ponúka samo – použijú viac kľúčovej suroviny. Lenže ak za tými firmami nestojí niekto, kto má skutočné vedomosti, a tým nemyslím človeka, ktorý prešiel nejakým rýchlokurzom či školením, tak to môže mať fatálne následky. V obchodoch vidíme vysoko proteínové cestoviny, müsli tyčinky, jogurty, čokoládu, tvaroh, mlieko, ale už aj šampón či gél na vlasy… Hotové šialenstvo, nemyslíte? Zažívame éru proteínov a kolagénu. Keď však navštívite oddelenia dialýzy, nájdete tam mladých ľudí, ktorí prišli priamo z fitka. Prečo? Pretože ich diétne programy sú nevyvážené a nabité takým množstvom proteínov, aké vyvoláva neuveriteľný nápor na obličky. Tie to v určitom okamihu nevydržia a skolabujú.&nbsp;</p><p><strong>Vaše nápoje sú v skutku inovatívne a líšia sa od iných výrobcov.&nbsp;</strong></p><p>Ideme vlastnou cestou. Naše nápoje koncipujeme multidisciplinárne. Všetky zvyšujú imunitu, majú priaznivý vplyv na srdcovo-cievny systém, pôsobia na rôznych úrovniach a synergicky ovplyvňujú rôzne procesy v tele. Ak ovplyvňujete alebo potenciujete jeden proces, vplývate tým na všetky ostatné orgány a procesy. Nie je to len o jednej funkcii.&nbsp;</p><p><strong>Oproti rôznym chuťovým variantom konkurencie sa zameriavate na rozličné špecifické potreby ľudí. V čom sa vaše bioaktívne vody líšia od tých vitamínových?</strong>&nbsp;</p><p>Vitamínové vody sú v podstate vody obohatené vitamínmi a jedným alebo dvoma minerálmi, ktoré majú nízku biologickú využiteľnosť. Najčastejšie obsahujú fruktózu alebo umelé sladidlá. Naproti tomu naše bioaktívne vody obsahujú už zmienený betaGLUCANTM a predovšetkým komplex 74 bioaktívnych minerálov a stopových prvkov. Tie sú dôležité pre všetky biochemické procesy v tele. Majú nulovú kalorickú hodnotu a neobsahujú žiaden cukor ani umelé sladidlá.&nbsp;</p><p><strong>Exportujete aj do cudziny. Distribútorov máte v Botswane, Juhoafrickej republike, Číne, Bolívii či na Ukrajine. Zostáva produkt napriek tomu rovnaký, alebo je pre menej rozvinuté regióny „lacnejší“ už zložením?&nbsp;</strong></p><p>Vážime si našich zákazníkov. Je nám jedno, odkiaľ sú. Každý by mal dostať tú istú kvalitu. Koniec koncov, ak ľudia cestujú a nájdu náš produkt v zahraničí, je neprípustné, aby zistili, že to, čo pijú a za čo si zaplatili s očakávaním istého účinku, je nekvalitný podfuk. Keďže naše nápoje vyrábame predovšetkým s myšlienkou produktu, ktorý by sme chceli sami „pre seba“, našich priateľov a fanúšikov, pri výrobe nerobíme žiadne rozdiely. Používame tú istú receptúru pre všetky trhy.&nbsp;</p><p><strong>Predsa len, máte aj produkty, ktoré sú vytvorené pre iné trhy? Keďže vaše nápoje sú o čosi drahšie než tie bežné, nemali ste v úmysle vytvoriť niečo cenovo dostupnejšie?&nbsp;</strong></p><p>Áno, vytvárame aj špecifické produkty pre zahraničné trhy. Stále však musia spĺňať všetky princípy našej firemnej filozofie. Potenciálni zákazníci nás už žiadali aj o lacnejšie verzie. Presnejšie, chceli, aby sme nepoužívali drahé suroviny, ale ponechali názov, náš brand, a hlavne chceli, aby bol produkt lacný. To predsa nejde. Veď takýto podvod by spotrebiteľ ihneď odhalil a to by poškodilo naše dobré a dlhodobo budované meno. Naše nápoje sú známe práve tým, že naozaj fungujú. Zákazník to často zistí do tridsiatich minút.&nbsp;</p><p><strong>Vaše výrobky právom patria medzi prémiové. Prejavuje sa to aj na ich účinkoch?&nbsp;</strong></p><p>Aby sme dosiahli želané pôsobenie na organizmus, dôsledne vyberáme prírodné suroviny najvyššej kvality. A tie majú aj adekvátnu cenu. Kompromisy nerobíme. Lepšie to možno vysvetlím na príklade. Na svete máte stovky dodávateľov koenzýmu Q10. Ide o surovinu, ktorá je mimoriadne citlivá na vlhkosť, teplotu a svetlo. Podľa výskumu je väčšinou nefunkčná už v prístave odoslania. My používame patentovanou nanotechnológiou kapsulovaný koenzým Q10, ktorý nedotknutý prežije aj „kúpeľ“ v žalúdku. V nápoji Bad Sex Killer, určenom na zvýšenie sexuálneho pôžitku a vnútornej energie, používame dvanásťročný kórejský ženšen. Nie čínsky či vietnamský. Tieto suroviny majú nielen o tisícky eur vyššiu cenu, ale predovšetkým diametrálne odlišné účinky. Pre dosiahnutie želaných účinkov je dôležitá kombinácia navzájom interagujúcich látok, ale aj ich správne dávkovanie, ktoré pôsobí synergicky na rôznych úrovniach.&nbsp;</p><p><strong>Priznám sa, že ja skoro vôbec nepijem alkohol, ale niekoľkokrát som pil váš ALCOHOL KILLER a subjektívne som sa cítil lepšie.</strong>&nbsp;</p><p>Máme veľa zákazníkov, ktorí nepijú alkohol vôbec, prípadne naozaj zriedka. Nedajú na ALCOHOL KILLER dopustiť. Okrem toho, že regeneruje pečeň, podporuje i trávenie. Naviac, v Číne zistili, že v tele vyrovnáva energie jin a jang. A to je naozajstné zadosťučinenie, že sa nám darí napĺňať našu filozofiu, podľa ktorej má byť všetko v rovnováhe a vzájomnej harmónii. Mnohí zákazníci sa nám priznali, že naše nápoje už pije celá ich rodina. To je niečo, čo nás naozaj napĺňa.</p><p><a href="https://www.alcoholkiller.com/sk/" target="_blank"><strong>www.alcoholkiller.com</strong></a><strong><br></strong><a href="https://www.spacelabdrinks.com" target="_blank"><strong>www.spacelabdrinks.com</strong></a></p>5no0000-00-00for-men-2021-04-0504-05/20212021-04-01<h3>Milí čitatelia,&nbsp;</h3><p>som veľmi rád, že po krátkej prestávke, ktorá bola zapríčinená úspešným uvedením nášho nového časopisu FORWOMEN, sa vám môžem prihovoriť vo vašom obľúbenom magazíne FORMEN. Cieľom nášho časopisu je priniesť do vašej domácnosti pohodu, relax a nové informácie. Uvedomujeme si, že v súčasnom stave je psychická pohoda človeka skúšaná viac ako kedykoľvek predtým. Pomaly a nechcene si zvykáme na opatrenia – rúška a sociálne obmedzenia sa stali súčasťou nášho každodenného života. V piatok nehľadáme, kam by sme sa mohli ísť najesť či zabaviť, ale rozhodujeme sa, aký film si vybrať a čo navariť. Nemusíme si klamať, svet sa zmenil a nikto z nás nevie, či sa ešte vráti do starých koľají. Každú zmenu v našom živote však musíme vnímať ako výzvu, nájsť na nej pozitíva a pokračovať vpred. Z mojej pozície majiteľa a šéfredaktora tohto časopisu verím, že sme sa za posledné obdobie stali pravidelnou súčasťou vášho voľného času.&nbsp;</p><p>Titulku aktuálneho čísla obsadil známy slovenský herec Branislav Deák, ktorého diváci poznajú nielen z televíznych seriálov, mohli ho vidieť aj na scénach viacerých bratislavských divadiel. V našom rozhovore prezradil, že za sporákom je ako doma, ale nezabúda ani na svoju najväčšiu záľubu – motorky.&nbsp;</p><p>V časopise nebudú chýbať obľúbené rubriky, ako sú Šport, Kariéra či Ekonomika, kde sme priblížili čoraz populárnejšiu tému – kryptomeny. V novej rubrike Biznis sme sa zas zamerali na možno menej obľúbenú tému firemného majetku. Špecialisti z Highgate Tax &amp; Law nám však našťastie prezradili, ako ho vieme chrániť. V neposlednom rade je potrebné zviditeľniť zdravý životný štýl, ktorý môžu podporiť funkčné vody od SPACElab. A vedeli ste, že v Medirexe vám vedia nastaviť diétu na mieru?&nbsp;</p><p>Verím, že v tomto čísle sa nájde každý z nás. Prajem vám pekné čítanie.</p>yesLifestylelifestyle
dym-do-muzskeho-sveta-nepatriDym do mužského sveta nepatrí.19for-men-2021-12-2022-01
striedava-starostlivost-bez-zbytocnych-strastiStriedavá starostlivosť bez zbytočných strastí19for-men-2021-12-2022-01
hanka-zavodna-aj-pandemia-nas-moze-nieco-naucitHanka Závodná: Aj pandémia nás môže niečo naučIť9for-men-2020-06
buducnost-je-v-ohybaniBudúcnosť je v ohýbaní16for-men-2021-04-05
soky-sa-snazime-prekonavatŠoky sa snažíme prekonávať16for-men-2021-04-05
wine-door-clubWine Door Club16for-men-2021-04-05