Časopis FOR MEN - Z noname na pozíciu suverén

Z noname na pozíciu suverén

Auto-Moto11. február 2022 Vyšlo v čísle: 02-03/2022

Rozhovor s Petrom Čechovičom, riaditeľom a konateľom Kia Bratislava s.r.o., Zlaté Piesky.

Spoločnosť KIA Bratislava pôsobí na trhu od roku 2003 ako súčasť skupiny Motor-Car a je jedným z najväčších predajcov KIA na Slovensku. Okrem predaja nových vozidiel  poskytuje komplexné služby ako servis, financovanie, poistenie, výkup a predai jazdených vozidiel.

Automobily Kia sa už tradične pevne umiestňujú v top rebríčkoch predajov nie len na Slovensku, ale v rámci Európy a sveta. Ešte pred 10. -15. rokmi sa na túto značku mnohí motoristi pozerali s nedôverou. Čomu pripisujete tento nesporný úspech?

Za každým úspechom každej značky stoja ľudia. Nie je to len o stanovení si cieľov, ale predovšetkým o ich realizácii. Automobilka Kia vstúpila ako „noname“ značka do zabehnutého trhu, kde dominovali popredné svetové značky. Naviac s nálepkou made in Korea, čo v tom čase vzbudzovalo u mnohých ľuďoch nedôveru, až dešpekt. Kia za ten čas prešla neuveriteľnou transformáciou a inováciou, vsadila v prvom rade na špičkovú kvalitu, nakoniec ako prvá a jediná značka vstúpila so sebavedomou 7 – ročnou zárukou, zainvestovala do vedeckých a výskumných centier, takže sa stáva v mnohých oblastiach lídrom v rámci inovácií a zavádzaniu nových technológií, ktorými sú modely v každej triede doslova nabité a oproti konkurencii vytŕčajú z radu. No a samozrejme modely značky Kia veľmi opekneli, pod čo sa už desať rokov podpisuje dizajnová stratégia pod vedením uznávaného automobilového dizajnéra Petra Schreyera. Výsledkom všetkých týchto aspektov sú veľmi pekné, bezpečné, spoľahlivé autá. Urobilo sa a robí sa veľmi veľa kvalitnej práce. Za neuveriteľne krátky čas sa tak z „noname“ stal v mnohých ohľadoch lídrom a suverén.

Ktorý model Kia je v celosvetovom rebríčku najúspešnejší?

Celosvetovo najúspešnejším modelom je SUV Kia Sportage, z ktorého sa minulý rok predalo 363 630 kusov, za ním nasledoval SUV model Seltos s 298 737 predanými kusmi a model Ceed (známy tiež ako K3 alebo Forte) s 240 627 predanými kusmi. Teší ma, že  Sportage a Ceed sa vyrába výhradne na Slovensku. 

To v zásade platí aj pre slovenský trh. V segmente SUV je najpredávanejším modelom Kia už dlhodobo Kia Sportage. Tento rok ste začali predávať nový model už piatej generácie. Čím sa odlišuje od predošlého modelu a čím je zaujímavý oproti konkurenčným SUV?

Najnovšia generácia modelu Kia Sportage bola od začiatku navrhovaná s cieľom vytvoriť ideálne mestské SUV. Je stelesnením novej DNA značky a prináša inovácie, ktoré značku Kia dostali na úplne novú úroveň. Ponúka najmodernejší interiér zameraný na vodiča, spája pokročilé technológie, exkluzívne materiály a moderný štýl. Má integrovaný zakrivený displej s dvoma 12,3-palcovými obrazovkami s vysokým rozlíšením, ktoré zaisťujú takmer kinematografický zážitok. Zároveň ponúka širokú ponuku výkonných, rýchlo reagujúcich a úsporných pohonných jednotiek založených na špičkových hybridných elektrických technológiách a najnovšej generácii spaľovacích a vznetových motorov s nízkymi emisiami. Keďže v rámci vývoja piatej generácie modelu Sportage bola bezpečnosť prioritou číslo jeden, podarilo sa vytvoriť jedno z najbezpečnejších vozidiel vo svojej triede. Sportage ponúka to najlepšie v oblasti pasívnej ako aj aktívnej bezpečnosti a asistenčných systémov. Súbor pokročilých asistenčných systémov vodiča (ADAS) vyvinutý spoločnosťou Kia, známy aj pod názvom DriveWise, pomáha novému modelu Sportage vyhýbať sa možným nebezpečenstvám a dokonale chrániť posádku vozidla aj ďalších účastníkov cestnej premávky. Vo všeobecnosti je to model, ktorý výbavou, bezpečnosťou a technológiami vyhupol do inej triedy, pričom si zachoval veľmi príjemné ceny.

Spoločnosť Kia investovala a investuje obrovské prostriedky do elektromobility. Čím nás Kia prekvapí v najbližšom čase, respektíve v dlhodobejšej perspektíve?

Elektrifikácia je nosnou témou blízkej budúcnosti a dovolím si tvrdiť, že Kia je na ňu veľmi dobre pripravená. Kia ponúka svojím zákazníkom niekoľko vozidiel s alternatívnym pohonom, či už vo verzii hybrid, plug-in hybrid alebo čisto elektrický. Kia ponúka praktické a inovatívne riešenia v oblasti dojazdu a rýchlosti nabíjania, čím láme bariéry v súvislosti s vlastníctvom elektromobilu a som si istý, že elektrifikované modely sa stanú úspešnými aj na Slovensku. V najbližších rokoch bude elektrifikácia kľúčovým prvkom našej stratégie a pribudne niekoľko ďalších elektrifikovaných modelov. Už tento mesiac predstavíme novú generáciu mimoriadne úspešného modelu Kia Niro, ktoré ponúkame vo všetkých troch verziách. 

Vašou vlajkovou loďou v segmente elektromobilov je Kia EV6. Mohli by ste nám tento model predstaviť a povedať skúsenosti a reakcie zákazníkov s týmto modelom?

Model EV6 spôsobil veľký rozruch a záujem hneď pri spustení predpredaja. Je to pôsobivý model, ktorý prináša na trh dlhý dojazd, vysoký výkon, veľmi rýchle nabíjanie a osobitý štýl. Je postavený na novej modulárnej platforme E-GMP, ktorú Kia vyvinula špeciálne kvôli elektrickým vozidlám, takže v tomto vozidle sa nerobili od začiatku žiadne kompromisy. EV6 búra aj isté bariéry, ktorých sa zákazníci pri prechode na elektrický model boja. Vďaka schopnosti nabíjania pri napätí 800 V sa dokáže nabiť z 10 na 80% kapacity akumulátora už za 18 minút a iba 4,5 minút potrebuje na nabitie na dojazd 100 km. V ponuke je s viacerými pohonnými jednotkami a na jedno nabitie má dojazd až 528 km. V priebehu tohto roka príde verzia GT, ktorá je skonštruovaná tak, že dokáže zrýchliť z nuly na 100 km/h za 3,5 sekundy a dosiahne najvyššiu rýchlosť 260 km/h. Model EV6 ako prvé špecializované elektrické vozidlo Kia je ukážkou elektrifikovaného výkonu a progresívneho dizajnu. Nakoniec, tento model práve získal cenu Car of the Year 2022.

Je podľa Vás vybudovaná dostatočne silná infraštruktúra pre pohodlné a bežné prevádzkovanie elektromobilov?

Ako som už spomenul skôr, spoločnosť Kia vníma elektrifikáciu ako jednu zo svojich absolútnych priorít a vníma tento cieľ ako prepojený ekosystém – preto okrem celej palety jedinečných elektrických vozidiel. Nedávno sme napríklad uviedli službu Kia charge, vďaka ktorej zákazníci získavajú  široké možnosti jednoduchého verejného nabíjania elektromobilov na viac ako 265 tisíc nabíjacích staniciach, ale určite by bolo výhodou mať viac rýchlo nabíjačiek na Slovensku. Je to však otázka krátkeho času.

V rámci vývoja celosvetových udalostí za posledné dva roky sa rapídne zvýšil čas na dodávanie nových objednaných automobilov. Ako je na tom spoločnosť Kia, sú modely, na ktoré sú čakacie doby kratšie? Ako je na tom Kia oproti konkurencii?

Áno, posledné dva roky boli v automobilovom priemysle veľmi náročné a čakacie doby sú omnoho dlhšie ako v minulosti. Našťastie sa našej žilinskej fabrike doposiaľ darilo  a darí vyhnúť výraznejším zastaveniam výroby, situáciu neustále dôkladne monitorujú, aby zabezpečili, čo najplynulejší chod výroby, vďaka čomu sú čakacie lehoty na modely zo slovenskej produkcie takmer totožné so situáciou v minulosti. Platí však, čím nižšia výbava, tým je vozidlo skôr vyrobené. Dodacie lehoty na modely vyrábané mimo Slovenska sa predĺžili o štyri až-päť mesiacov, ale v porovnaní s konkurenciou sme na tom stále veľmi dobre.

Pri nedostatku nových automobilov je zvýšený dopyt po kvalitných jazdených vozidlách. Posilnili ste predaj aj v tomto segmente? 

KIA má zavedený vysoký štandard predaja jazdených vozidiel. Má jednotnú vizualizáciu a presne stanovený proces predaja. Každé vozidlo pred jeho ocenením prejde “bazárovou prehliadkou“ pri ktorej preverujeme nie len technicky stav vozidla, ale aj počet majiteľov, prípadné poistné udalosti ktoré boli na vozidle, servisnú históriu a až následne nato vystavíme kontrolný list a vieme dať ponuku na výkup vozidla. Najčastejšie vykupujeme vozidlá od našich zákazníkov, ktorí sa rozhodnú ho vymeniť za nové, ale máme aj ďalšie možnosti ako prísť k dobrým jazdeným vozidlá ako sú spätné výkupy firemných flotíl / vozidiel od našich partnerov.

Aký vplyv má na jazdené vozidlo 7 ročná záruka KIA?

Jednoznačne sa jedná o veľký benefit, ktorý vie ušetriť veľa peňazí. 7 ročná záruka je viazaná na vozidlo (VIN), čiže benefit záruky môže využiť aj druhý, aj tretí, aj ôsmy majiteľ. Na čo si však musia dávať pozor kupujúci jazdených vozidiel je, či predošlý majiteľ dodržiaval výrobcom predpísané servisné intervaly pravidelnej údržby a tiež predpísané body a postupy pravidelnej držby. V prípade, že je všetko dodržiavané, majú naši majitelia počas 7 rokov “bezstarostný” život a o všetky závady sa postaráme my. 

Minulý rok ste predstavili niekoľko projektov v oblasti digitalizácie? Chce byť Kia na Slovensku digitálny líder v automobilovom segmente? 

Áno, Kia v poslednom období veľmi intenzívne pracovala na rôznych digitálnych projektoch, ktorých aktuálna doba výrazne akcelerovala ich zavedenie do praxe. V oblasti inovácii a digitalizácie sme zaviedli Live showroom, možnosť bezkontaktnej testovacej jazdy a ako prvá značka sme spustili online predaj vozidiel. Platforma Online predaj je novým predajným kanálom, ktorý ponúka pohodlné a rýchle riešenie pre generáciu spotrebiteľov, ktorí uprednostňujú nákup cez internet. Očakávame, že táto forma predaja osloví svoju vlastnú cieľovú skupinu a spolu so štandardným offline predajom budú obe formy plnohodnotné. Som nesmierne hrdý, že sa nám ako prvej značke podarilo spustiť online predaj vozidiel na Slovensku a priblížiť sa spotrebiteľom. Kia opäť podčiarkuje svoju neutíchajúcu túžbu po inováciách a dôležitosť zákazníka v jej projektoch. My v Kia veríme, že online forma predaja je budúcnosť aj v automobilovom segmente a súčasná konštelácia vytvára priestor testovať pripravenosť slovenských zákazníkov na túto formu predaja a zároveň nám dáva priestor začať sa učiť a zdokonaľovať online formu do podoby, ktorú bude zákazník v budúcnosti vyhľadávať, oceňovať a v konečnom dôsledku preferovať.

Autor fotografií: Martin Črep

Galéria obrázkov

Časopis FOR MEN - Z noname na pozíciu suverén
Časopis FOR MEN - Z noname na pozíciu suverén
Časopis FOR MEN - Z noname na pozíciu suverén

Reklamní partneri

Art / Designart-designInstagram BiznisinstagrambiznisEkonomikaekonomikaLifestylelifestyleKariérakarieraMódamodaFitnessfitnessZaujímavostizaujimavostiAuto-Motoauto-motoKultúrakulturaGadgetygadgetyŠportsportHistóriahistoriaTechnotechnoCover Storycover-storyCestovaniecestovanieVIPvipZa a Protiza-a-protiFood and Drinkfood-and-drinkRecenzierecenzieKvízkvizKalokagatiakalokagatiaPsychológiapsychologiaKeď budem veľkýked-budem-velkyTop Gastrotop-gastroFood Pornfood-pornBiznisbiznisDrink mesiacadrink-mesiacaRealityrealityReal Talkreal-talkSvetsvetsidejadranreality.jpghttp://jadran-reality.skyessidedubaisolutions.jpghttps://www.dubaisolutions.skyesallmagazine_nameČasopis FOR MENallmagazine_legendInteligentný sprievodca svetom mužaallurl_facebookhttps://www.facebook.com/formencasopis/allinzercia_pdfFORMEN_mediakit_SVK_2021.pdfxallcounter_pages100allcounter_issues6allcounter_print15000allcounter_online5000allurl_instagramhttps://www.instagram.com/formen_sk/allseo_descriptionČasopis FOR MEN je dvojmesačník určený úspešnému, cieľavedomému a duchom mladému mužovi, ktorý sa socioekonomicky radí do skupiny s nadpriemernými príjmami.
20z-noname-na-poziciu-suverenZ noname na pozíciu suverén18nonoRozhovor s Petrom Čechovičom, riaditeľom a konateľom Kia Bratislava s.r.o., Zlaté Piesky. <p>Spoločnosť KIA Bratislava pôsobí na trhu od roku 2003 ako súčasť skupiny Motor-Car a je jedným z najväčších predajcov KIA na Slovensku. Okrem predaja nových vozidiel &nbsp;poskytuje komplexné služby ako servis, financovanie, poistenie, výkup a predai jazdených vozidiel.</p><p><strong>Automobily Kia sa už tradične pevne umiestňujú v top rebríčkoch predajov nie len na Slovensku, ale v rámci Európy a sveta. Ešte pred 10. -15. rokmi sa na túto značku mnohí motoristi pozerali s nedôverou. Čomu pripisujete tento nesporný úspech?</strong></p><p>Za každým úspechom každej značky stoja ľudia. Nie je to len o stanovení si cieľov, ale predovšetkým o ich realizácii. Automobilka Kia vstúpila ako „noname“ značka do zabehnutého trhu, kde dominovali popredné svetové značky. Naviac s nálepkou made in Korea, čo v tom čase vzbudzovalo u mnohých ľuďoch nedôveru, až dešpekt. Kia za ten čas prešla neuveriteľnou transformáciou a inováciou, vsadila v prvom rade na špičkovú kvalitu, nakoniec ako prvá a jediná značka vstúpila so sebavedomou 7 – ročnou zárukou, zainvestovala do vedeckých a výskumných centier, takže sa stáva v mnohých oblastiach lídrom v rámci inovácií a zavádzaniu nových technológií, ktorými sú modely v každej triede doslova nabité a oproti konkurencii vytŕčajú z radu. No a samozrejme modely značky Kia veľmi opekneli, pod čo sa už desať rokov podpisuje dizajnová stratégia pod vedením uznávaného automobilového dizajnéra Petra Schreyera. Výsledkom všetkých týchto aspektov sú veľmi pekné, bezpečné, spoľahlivé autá. Urobilo sa a robí sa veľmi veľa kvalitnej práce. Za neuveriteľne krátky čas sa tak z „noname“ stal v mnohých ohľadoch lídrom a suverén.</p><p><strong>Ktorý model Kia je v celosvetovom rebríčku najúspešnejší?</strong></p><p>Celosvetovo najúspešnejším modelom je SUV Kia Sportage, z ktorého sa minulý rok predalo 363 630 kusov, za ním nasledoval SUV model Seltos s 298 737 predanými kusmi a model Ceed (známy tiež ako K3 alebo Forte) s 240 627 predanými kusmi. Teší ma, že &nbsp;Sportage a Ceed sa vyrába výhradne na Slovensku.<strong><em>&nbsp;</em></strong></p><p><strong>To v zásade platí aj pre slovenský trh. V segmente SUV je najpredávanejším modelom Kia už dlhodobo Kia Sportage. Tento rok ste začali predávať nový model už piatej generácie. Čím sa odlišuje od predošlého modelu a čím je zaujímavý oproti konkurenčným SUV?</strong></p><p>Najnovšia generácia modelu Kia Sportage bola od začiatku navrhovaná s cieľom vytvoriť ideálne mestské SUV. Je stelesnením novej DNA značky a prináša inovácie, ktoré značku Kia dostali na úplne novú úroveň. Ponúka najmodernejší interiér zameraný na vodiča, spája pokročilé technológie, exkluzívne materiály a moderný štýl. Má integrovaný zakrivený displej s dvoma 12,3-palcovými obrazovkami s vysokým rozlíšením, ktoré zaisťujú takmer kinematografický zážitok. Zároveň ponúka širokú ponuku výkonných, rýchlo reagujúcich a úsporných pohonných jednotiek založených na špičkových hybridných elektrických technológiách a najnovšej generácii spaľovacích a vznetových motorov s nízkymi emisiami. Keďže v rámci vývoja piatej generácie modelu Sportage bola bezpečnosť prioritou číslo jeden, podarilo sa vytvoriť jedno z najbezpečnejších vozidiel vo svojej triede. Sportage ponúka to najlepšie v oblasti pasívnej ako aj aktívnej bezpečnosti a asistenčných systémov. Súbor pokročilých asistenčných systémov vodiča (ADAS) vyvinutý spoločnosťou Kia, známy aj pod názvom DriveWise, pomáha novému modelu Sportage vyhýbať sa možným nebezpečenstvám a dokonale chrániť posádku vozidla aj ďalších účastníkov cestnej premávky. Vo všeobecnosti je to model, ktorý výbavou, bezpečnosťou a technológiami vyhupol do inej triedy, pričom si zachoval veľmi príjemné ceny.</p><p><strong>Spoločnosť Kia investovala a investuje obrovské prostriedky do elektromobility. Čím nás Kia prekvapí v najbližšom čase, respektíve v dlhodobejšej perspektíve?</strong></p><p>Elektrifikácia je nosnou témou blízkej budúcnosti a dovolím si tvrdiť, že Kia je na ňu veľmi dobre pripravená. Kia ponúka svojím zákazníkom niekoľko vozidiel s alternatívnym pohonom, či už vo verzii hybrid, plug-in hybrid alebo čisto elektrický. Kia ponúka praktické a inovatívne riešenia v oblasti dojazdu a rýchlosti nabíjania, čím láme bariéry v súvislosti s vlastníctvom elektromobilu a som si istý, že elektrifikované modely sa stanú úspešnými aj na Slovensku. V najbližších rokoch bude elektrifikácia kľúčovým prvkom našej stratégie a pribudne niekoľko ďalších elektrifikovaných modelov. Už tento mesiac predstavíme novú generáciu mimoriadne úspešného modelu Kia Niro, ktoré ponúkame vo všetkých troch verziách.<em>&nbsp;</em></p><p><strong>Vašou vlajkovou loďou v&nbsp;segmente elektromobilov je Kia EV6. Mohli by ste nám tento model predstaviť a&nbsp;povedať skúsenosti a&nbsp;reakcie zákazníkov s&nbsp;týmto modelom?</strong></p><p>Model EV6 spôsobil veľký rozruch a záujem hneď pri spustení predpredaja. Je to pôsobivý model, ktorý prináša na trh dlhý dojazd, vysoký výkon, veľmi rýchle nabíjanie a osobitý štýl. Je postavený na novej modulárnej platforme E-GMP, ktorú Kia vyvinula špeciálne kvôli elektrickým vozidlám, takže v tomto vozidle sa nerobili od začiatku žiadne kompromisy. EV6 búra aj isté bariéry, ktorých sa zákazníci pri prechode na elektrický model boja. Vďaka schopnosti nabíjania pri napätí 800 V sa dokáže nabiť z 10 na 80% kapacity akumulátora už za 18 minút a iba 4,5 minút potrebuje na nabitie na dojazd 100 km. V ponuke je s viacerými pohonnými jednotkami a na jedno nabitie má dojazd až 528 km. V priebehu tohto roka príde verzia GT, ktorá je skonštruovaná tak, že dokáže zrýchliť z nuly na 100 km/h za 3,5 sekundy a dosiahne najvyššiu rýchlosť 260 km/h. Model EV6 ako prvé špecializované elektrické vozidlo Kia je ukážkou elektrifikovaného výkonu a progresívneho dizajnu. Nakoniec, tento model práve získal cenu Car of the Year 2022.</p><p><strong>Je podľa Vás vybudovaná dostatočne silná infraštruktúra pre pohodlné a bežné prevádzkovanie elektromobilov?</strong></p><p>Ako som už spomenul skôr, spoločnosť Kia vníma elektrifikáciu ako jednu zo svojich absolútnych priorít a vníma tento cieľ ako prepojený ekosystém – preto okrem celej palety jedinečných elektrických vozidiel. Nedávno sme napríklad uviedli službu Kia charge, vďaka ktorej zákazníci získavajú &nbsp;široké možnosti jednoduchého verejného nabíjania elektromobilov na viac ako 265 tisíc nabíjacích staniciach, ale určite by bolo výhodou mať viac rýchlo nabíjačiek na Slovensku. Je to však otázka krátkeho času.</p><p><strong>V&nbsp;rámci vývoja celosvetových udalostí za posledné dva roky sa rapídne zvýšil čas na dodávanie nových objednaných automobilov. Ako je na tom spoločnosť Kia, sú modely, na ktoré sú čakacie doby kratšie? Ako je na tom Kia oproti konkurencii?</strong></p><p>Áno, posledné dva roky boli v automobilovom priemysle veľmi náročné a čakacie doby sú omnoho dlhšie ako v minulosti. Našťastie sa našej žilinskej fabrike doposiaľ darilo &nbsp;a darí vyhnúť výraznejším zastaveniam výroby, situáciu neustále dôkladne monitorujú, aby zabezpečili, čo najplynulejší chod výroby, vďaka čomu sú čakacie lehoty na modely zo slovenskej produkcie takmer totožné so situáciou v minulosti. Platí však, čím nižšia výbava, tým je vozidlo skôr vyrobené. Dodacie lehoty na modely vyrábané mimo Slovenska sa predĺžili o štyri až-päť mesiacov, ale v porovnaní s konkurenciou sme na tom stále veľmi dobre.</p><p><strong>Pri nedostatku nových automobilov je zvýšený dopyt po kvalitných jazdených vozidlách. Posilnili ste predaj aj v tomto segmente?&nbsp;</strong></p><p>KIA má zavedený vysoký štandard predaja jazdených vozidiel. Má jednotnú vizualizáciu a presne stanovený proces predaja. Každé vozidlo pred jeho ocenením prejde “bazárovou prehliadkou“ pri ktorej preverujeme nie len technicky stav vozidla, ale aj počet majiteľov, prípadné poistné udalosti ktoré boli na vozidle, servisnú históriu a až následne nato vystavíme kontrolný list a vieme dať ponuku na výkup vozidla. Najčastejšie vykupujeme vozidlá od našich zákazníkov, ktorí sa rozhodnú ho vymeniť za nové, ale máme aj ďalšie možnosti ako prísť k dobrým jazdeným vozidlá ako sú spätné výkupy firemných flotíl / vozidiel od našich partnerov.</p><p><strong>Aký vplyv má na jazdené vozidlo 7 ročná záruka KIA?</strong></p><p>Jednoznačne sa jedná o veľký benefit, ktorý vie ušetriť veľa peňazí. 7 ročná záruka je viazaná na vozidlo (VIN), čiže benefit záruky môže využiť aj druhý, aj tretí, aj ôsmy majiteľ. Na čo si však musia dávať pozor kupujúci jazdených vozidiel je, či predošlý majiteľ dodržiaval výrobcom predpísané servisné intervaly pravidelnej údržby a tiež predpísané body a postupy pravidelnej držby. V prípade, že je všetko dodržiavané, majú naši majitelia počas 7 rokov “bezstarostný” život a o všetky závady sa postaráme my.&nbsp;</p><p><strong>Minulý rok ste predstavili niekoľko projektov v oblasti digitalizácie? Chce byť Kia na Slovensku digitálny líder v automobilovom segmente?&nbsp;</strong></p><p>Áno, Kia v poslednom období veľmi intenzívne pracovala na rôznych digitálnych projektoch, ktorých aktuálna doba výrazne akcelerovala ich zavedenie do praxe. V oblasti inovácii a digitalizácie sme zaviedli Live showroom, možnosť bezkontaktnej testovacej jazdy a ako prvá značka sme spustili online predaj vozidiel. Platforma Online predaj je novým predajným kanálom, ktorý ponúka pohodlné a rýchle riešenie pre generáciu spotrebiteľov, ktorí uprednostňujú nákup cez internet. Očakávame, že táto forma predaja osloví svoju vlastnú cieľovú skupinu a spolu so štandardným offline predajom budú obe formy plnohodnotné. Som nesmierne hrdý, že sa nám ako prvej značke podarilo spustiť online predaj vozidiel na Slovensku a priblížiť sa spotrebiteľom. Kia opäť podčiarkuje svoju neutíchajúcu túžbu po inováciách a dôležitosť zákazníka v jej projektoch. My v Kia veríme, že online forma predaja je budúcnosť aj v automobilovom segmente a súčasná konštelácia vytvára priestor testovať pripravenosť slovenských zákazníkov na túto formu predaja a zároveň nám dáva priestor začať sa učiť a zdokonaľovať online formu do podoby, ktorú bude zákazník v budúcnosti vyhľadávať, oceňovať a v konečnom dôsledku preferovať.</p><p><strong>Autor fotografií: Martin Črep</strong></p>3no0000-00-00for-men-2022-02-0302-03/20222022-02-11<h3>Milí čitatelia,&nbsp;</h3><p>všetci pravdepodobne dúfame, že rok 2022 bude lepší než jeho dvaja predchodcovia. Počas nich sme totiž zistili, ako rýchlo sa môžu do reality preniesť scenáre, ktorými nás kedysi strašili iba katastrofické filmy. Spravodajstvo je plné slov ako epidémia, vojna, inflácia, zdražovanie energií… V záplave zlých správ je však dôležité dokázať hľadať a nájsť pozitíva. Je nutné veriť, že sa všetko na dobré obráti.&nbsp;</p><p>K pozitívnejším vyhliadkam vás môže inšpirovať niekoľko článkov v našom novom čísle. V dvoch rozhovoroch o Slovenskom pavilóne na EXPO DUBAI 2020 sa napríklad môžete presvedčiť o tom, že Slovensko je mimoriadne reprezentatívna a inovatívna krajina. Najväčšia svetová výstava však čoskoro končí, ak teda stále zvažujete, že by ste sa išli zohriať do dubajského tepla a spojili príjemné s užitočným, toto je ten správny čas.&nbsp;</p><p>Verím, že vás zaujala aj naša titulná strana, ktorá tentoraz patrí úspešnej spoločnosti Invest in Slovakia. Jej predstaviteľ nám v rozhovore prezradil čosi o svojom kľúči k úspechu cez jedinú aplikáciu. Viete, čo je na tom najlepšie? Vďaka Invest in Slovakia môžete byť úspešní aj vy. A ak už máte nejaký ten úspech za sebou a vlastníte svoju vysnívanú nehnuteľnosť, môžete si ju skrášliť originálnymi dielami od renomovaného umelca Luku Braseho. Ukážky jeho prác nájdete na nasledujúcich stranách.&nbsp;</p><p>V aktuálnom čísle vám ponúkame množstvo pútavých tém z prostredia kariéry, psychológie, biznisu, ekonomiky či áut, inšpirovať sa môžete aj rozhovormi so zaujímavými ľuďmi – na stránkach nášho magazínu si každý určite nájde kúsok seba.&nbsp;</p><p>Pamätajte, že dobré veci sa nikdy neudejú samy od seba. Keď človek neverí v ich úspech, nestanú sa nikdy. Preto verme, že najbližšie mesiace nám všetkým prinesú čosi prelomové.</p>yesAuto-Motoauto-moto
bugatti-nacka-superlativova-tradiciiBugatti - načka superlatívova tradícií8for-men-2020-05
ked-forma-vitazi-dizajn-verzus-praktickostKeď forma víťazí dizajn verzus praktickosť12for-men-2020-10
auta-britskej-kralovskej-rodinyAutá britskej kráľovskej rodiny1for-men-2020-01
podnikatelia-maju-zaujem-spolupracovatPodnikatelia majú záujem spolupracovať20for-men-2022-02-03
film-spiderman-bez-domovaFilm - Spiderman: Bez domova20for-men-2022-02-03
cas-ozitČas ožiť20for-men-2022-02-03